חשב.ת שכר ומנהל.ת גביה ורכש
חשב.ת שכר ומנהל.ת גביה ורכש
21/06/2023• אחריות על הכנת המשכורות וביצוע תשלומן לעובדי המרכז הקהילתי.
• אחריות כוללת על ניהול הרכש והגביה במרכז הקהילתי.
דרישות התפקיד:
• קבלת דו"חות נוכחות העובדים המאושרים ע"י המנהל הישיר ובדיקתם.
• אחריות על השלמת נתונים חסרים (חופשה, מחלה, אש"ל, נסיעות) בתאום עם העובד והמנהל הישיר.
• הזנת דו"חות הנוכחות לתוכנת שכר.
• הפקת דו"חות שכר ותלושי שכר ומסירתם לעובדים.
• הכנת שוברי תשלום למס הכנסה ולביטוח הלאומי.
• העברת דו"ח לגזבר על תשלומים לקופות פנסיה, פיצויים וקרנות אחרות.
• העבת עיבודים מיוחדים בסוף שנה: דו"ח 126 ומסירתו למס הכנסה, דו"ח 106 ומסירתו לעובדים.
• אחריות על עדכוני תוכנת השכר.
• אחריות לביצוע עיבודי שכר מיוחדים בגין תשלומים חריגים הנובעים מהסכמי שכר.
• אחריות ניהול הרכש במרכז הקהילתי וניהול תוכנת הרכש. השכלה וכישורים נוספים:
• בוגר קורס חשבי שכר.
• בעל תעודת מנהל חשבונות – יתרון.
• ניסיון של שנתיים לפחות בחשבות שכר, רצוי בארגונים ציבוריים הדומים למרכז הקהילתי.
• ידע בדיני עבודה, מס הכנסה, ביטוח לאומי, פנסיה – חובה
• ניסיון בהפעלת תוכנת שכר (הרגל) וחשבשבת ושליטה מלאה בתוכנת אקסל.
• הכרות עם תוכנות של החברה למתנסים – יתרון.
היקף משרה: 100% (תתכן אפשרות ל-75%)
כפיפות: מנהלת משאבי אנוש.
תחילת עבודה : מיידי
המעוניינים/ות נא לשלוח קו"ח בצירוף תעודות והמלצות לדוא"ל: iriss@megolan.org.il
עד תאריך- 29.6.2023, רק פניות מתאימות תיענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.