גלט כהן ושות' | פיתוח כלכלי - החברה הכלכלית גולן

גלט כהן ושות'

גלט כהן ושות'

משרד עורכי הדין גלט, כהן ושות' הוקם על ידי עו"ד ונוטריון לירן כהן ועו"ד וכלכלן אורי גלט, שניהם אקדמאים בוגרי תואר שני מאוניברסיטת תל אביב, ובעלי ניסיון עשיר במגוון תחומים במשפט האזרחי.
המשרד מתמחה בליטיגציה אזרחית על כלל גווניה, תוך מתן דגש לתחום דיני הנזיקין והביטוח, דיני המשפחה והירושה תוך התמחות במשקים חקלאיים, התמחות בעריכת צוואות וייפוי כוח מתמשך, עריכת חוזים, מתן שרותי נוטריון, וביצוע עסקאות נדל"ן מורכבות.

המשרד מייצג קשת רחבה של לקוחות, ובכלל זה לקוחות פרטיים, אגודות שיתופיות, אגודות מים, מגוון חברות פרטיות, לרבות חברת היי-טק רב לאומיות בענייניה המשפטיים בישראל, ואחת מהחברות הציבוריות הגדולות בישראל.
כמו כן, המשרד מלווה באופן שוטף חברות בנייה קבלניות, בכל הנושאים המשפטיים הנוגעים לפעילותן, ובפרט בקשר הישיר עם הרוכשים ומתן מענה לפניותיהם ותביעותיהם.
יחסי המשרד עם לקוחותיו מושתתים על מתן שירות בסטנדרט מקצועי גבוה, תוך שיתוף פעולה ומעורבות מלאה של הלקוח בכל שלבי הטיפול, הענקת יחס אישי לכל לקוח ומתן מענה מהיר וזמין לכל צרכיו המשפטיים.
אנו מאמינים כי מקצועיות ומצוינות סוללות את הדרך להצלחה בעולם המשפט, ושמירה על עקרונות אלו בתוספת עבודה קשה ויצירת קשר אישי עם כל לקוח, הן הדרך להצלחת המשרד ולהצלחת הטיפול בענייניהם המשפטיים של לקוחותינו.

שייך לקטגוריה: 
שם היזם/ת: 
עו"ד לירן כהן
תמונות של העסק: 
שעות פתיחה: 
ימים א' - ה' בין השעות 9:00-18:00
פרטי התקשרות: 
טלפון: 04-6600805 / פקס': 04-6600804 / עו"ד לירן כהן: 0528463751 / עו"ד אורי גלט: 0523200454