לעמותת "לבנות ולהבנות" דרוש/ה מנהל/ת משרד
לעמותת "לבנות ולהבנות" דרוש/ה מנהל/ת משרד
11/04/2018ניהול יומנים למנכ"ל, ולצוות הניהולי,
תיאום דיונים רבי משתתפים
עבודה עם מנכ"ל הארגון: כתיבת מכתבים באנגלית ובעברית, שליחת מיילים, תמיכה במערך גיוס
תרומות.
ניהול ספקים/התקשרויות: טיפול בהתקשרויות עם ספקים חיצוניים, יכולת ניהול מו"מ, ביצוע ומעקב.
אישורים ותעודות משלוח, ריכוז מעקב ותשלום חשבונות שוטפים וחד פעמיים.
מעקב אחר הוצאות והכנסות הארגון לצרכי הנהלת חשבונות
גבייה: ביצוע דרישות תשלום מול לקוחות, מעקב אחרי תשלומים, גבייה והנפקת קבלות
עבודה מול משרדי ממשלה - חידוש אישורי ניהול תקין, רישיון עסק, ואישורים ממשלתיים אחרים
תרומות: עיבוד ותיעוד של תרומות במערכת הממוחשבת, הוצאת קבלות לתורמים, תמיכה טכנית
לתורמים באתר ובתרומות באשראי.
תמיכה אדמיניסטרטיבית באירועים והפקות: עבודה מול גורמי פנים וחוץ, תיאום, מעקב ובקרה,
הפקות דפוס ודיגיטל, תמיכה בשיווק חומרי המרכז
ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של הארגון: קבלה, מענה טלפוני, קבלה ושליחת דואר, תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות, אחריות על ציוד משרדי.
העבודה במשרד העמותה בצפת.
אנגלית ועברית ברמת טובה - חובה.
יכולת להקליד במהירות מתוך הכתבה באנגלית - יתרון
אדמיניסטרציה: ניסיון בניהול לשכה ובעבודה מנהלית של לפחות 4 שנים - חובה, ניסיון באדמיניסטרציה של מלכ"ר - יתרון
אוריינטציה טכנולוגית וידע בתוכנות ויישומי גוגל - OFFICE, word, Excel, Power-Point, Quicken - חובה. ניסיון בשימוש במערכות CRM - יתרון
כישורים ארגוניים: סדר, ארגון וההקפדה על פרטים, יכולת עבודה באופן עצמאי ובריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים.
יחסי אנוש ושירותיות: יכולות בינאישיות ויחסי אנוש גבוהים, תודעת שירות מפותחת ויכולת עבודה בצוות.
רקע בניהול תקציבים ותשלומים.
ניסיון בהפקות חומרים ואירועים- יתרון
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.