HD - JB-331 אפליקציות במחלקת IT
HD - JB-331 אפליקציות במחלקת IT
12/12/2021תמיכה / Help Desk באפליקציות הארגוניות (SAP, PLM, CRM, מובייל, אחר):
• מתן תמיכה על מערכת ה- SAP במודולים שונים, כגון מכירות, כספים, לוגיסטיקה ורכש • מתן תמיכה על מערכת ה PLM – הדרכות, פתרון בעיות יומיומיות • מתן מענה ראשוני, טיפול בבעיות שוטפות, אסקלציה למיישמים • הדרכת משתמשי קצה אחד על אחד בעבודה על המערכות בארגון, הטמעת מערכות, פיתוח הדרכה, הדרכות פרונטאליות, תיעוד תהליכים • עבודה מול משתמשים וממשקים רבים בארגון כגון: תפעול, מכירות, כספים ועוד, בארץ ובחו"ל • טיפול בהרשאות משתמשים למערכות ולמודולים השונים (SAP, PLM)
כפיפות ל: מנהל IT
• ידע והכרות עם מערכת SAP - יתרון • ניסיון מעשי בתמיכה, הדרכה או הטמעה של מערכות ממוחשבות - יתרון • ניסיון בפיתוח חומרי הדרכה כגון מדריכים למשתמש, מערכי שיעור ומצגות • שליטה באנגלית ברמה גבוהה - כתיבה, קריאה , דיבור תכונות וסגנון עבודה: • סקרנות, יכולת ללימוד עצמי של מערכות חדשות • אוריינטציה למערכות מחשוב • תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויכולת הכלה • יחסי אנוש מצוינים • יכולות סדר וארגון וניהול משימות • יכולת עבודה בצוות ועבודה מול ממשקים • יכולת עבודה תחת לחץ שונות: • נכונות לעבודה גמישה בשעות לא שגרתיות מעת לעת • נכונות לנסיעות לחו"ל
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.