מתאמ/ת לשיווק חו"ל, ניהול מוצר והנהלת חשבונות
מתאמ/ת לשיווק חו"ל, ניהול מוצר והנהלת חשבונות
21/11/2021• טיפול בלקוחות חו"ל ותמיכה למערך השיווק לרבות:
- מתן מענה מקיף לפניות לקוחות ומציאת פתרונות מהירים ומספקים לבעיות שוטפות
- טיפול בהזמנות לקוחות מרגע כניסתן למערכת ועד צאתן
- הקמת ועדכון כרטיסי לקוחות
- תיאום פגישות והכנת חדר הישיבות לפגישות
- הכנת הצעות מחיר
- קבלת והכנסת הזמנות למערכות
- שליחת אישורי הזמנה ללקוח לאחר קבלת תאריך ייצור מהתפ"י
- משלוח דוגמאות ללקוחות
- ניתוב לקוחות פוטנציאליים על מנת שיזכו למענה מדויק
- קשר שוטף מול התפעול בנוגע למועדי אספקה ללקוחות ועדכון מערך השיווק/הלקוחות במקרה של שינויים
• אחריות על לוגיסטיקה ומשלוחים:
- הכנת פקינג ליסט וחשבוניות על בסיס דיווחי המחסן - הוצאת חשבוניות לשוק המקומי - הכנת תכנית משלוחים שבועית ותיאומה מול גורמי פנים (תפעול, מחסן) ומול גורמי חוץ (עמיל המכס, חברת ההובלות, חברות הספנות וכו'). - קשר עם לקוחות חו"ל בכל הקשור ללוגיסטיקה של המשלוחים - ניהול מו"מ והצעות מחיר מול חברות שילוח , ספנות וכו'. - טיפול ביצוא מוחזר
• ניהול מוצר:
- אפיון המוצר על פי דרישות הלקוח בשיתוף פעולה עם השיווק, מחלקת הנדסה, עיבודים, תפעול וכל גורם רלבנטי נוסף. - קשר מול בתי הדפוס – העברת גרפיקות, קבלת הצעות מחיר, אישור העתקי שמש ודוגמאות ועוד. - גיבוש הצעות מחיר יחד עם השיווק
• גבייה:
- סיוע לאנשי המכירות ולגורמים האחרים בעסק בכל הנוגע להשלמה יעילה של תהליכי גבייה.
• הנהלת חשבונות:
- קליטת חשבוניות ספקים ולקוחות. - עדכון שוטף של תיקי היבוא / היצוא. - מעקב אחר זיכויים מספקים. - מעקב אחר תשלומים מלקוחות.
• תודעת שירות גבוהה • ניסיון בתחום תיאום שיווק ולוגיסטיקה – יתרון • הכרת תוכנת בפריורטי – יתרון • מגורים בדרום הגולן או עמק הירדן - יתרון
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.