מנהל/ת משרד באזור קרית שמונה
מנהל/ת משרד באזור קרית שמונה
09/06/2022מספר משרה:
7860
יישוב:
חברה:
חסוי
תחום:
אדמיניסטרציה
מקצוע:
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד:
שרותי משרד הכולל, מענה לטלפונים, תאומי פגישות ויומנים, אירועים ופעילויות רווחה אחריות על מעכב והזמנת רכש מלאי מתכלים וציוד היקפי למשרד – ציוד משרדי, קפה, כיבוד וכד' תחומי אחריות במסגרת השיווק והתפעול מעקב קבלת חשבוניות שוטפות, קליטה ורישום, קליטת עובדים וציוד. עבודה מול מספר בעלי תפקיד במקביל משימות נוספות על פי צורך. מתאים למשרת אם/אב - כ75% משרה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
2-4 שנות ניסיון בניהול/תפעול משרד, ניהול יומנים, תפעול ולוגיסטיקה. מיומנויות לניהול זמן וריבוי משימות. יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, שחקנ/ית צוות. מיומנות עם Word, Excel, Outlook, Canva. עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה חלקית
סוג המשרה:
מתאים להורים/שעות גמישות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.