גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה) | מרכז תעסוקה גולן

גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת החוג למדעי המחשב

10/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
אגף: אגף מנהל אקדמי
כפיפות ישירה: רכזת החוג הבכירה
כפיפות מקצועית: אגף מינהל אקדמי
היקף משרה: 100%
תחילת עבודה: אמצע יוני 2025

תיאור התפקיד
• אחריות מקיפה וכוללת על התנהלות מנהלתית בחוג, תוך קשר עם כל השלוחות הרלוונטיות הפנימיות. אחריות זו כוללת מתן שירות איכותי לסטודנטים, לחברי הסגל האקדמי הבכיר והזוטר ולראש/ת החוג.
• דו"חות ודיווחים בהתאם להגדרת הממונים
• סיוע בניהול וועדות ופרויקטים
• מטלות נוספות על פי הגדרת הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד ריכוז חוג – יתרון משמעותי.
• ניסיון בעבודה מול קהל ומתן שרות - הכרחי.
• ניסיון בניהול ובניית תקציב חוג-יתרון משמעותי.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובמכלול.
• ניסיון קודם בניהול עובדים - יתרון

תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
ראיה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך, יוזמה, עבודה מול ממשקי עבודה מרובים, יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, יעילות, סדר וארגון ברמה גבוהה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה מ"מ רכז/ת החוג לביוטכנולוגיה

10/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
אגף: אגף מנהל אקדמי
כפיפות ישירה: רכזת החוג הבכירה
כפיפות מקצועית: אגף מינהל אקדמי
היקף משרה: 100%
תחילת עבודה: אמצע יוני 2025

תיאור התפקיד
• אחריות מקיפה וכוללת על התנהלות מנהלתית בחוג, תוך קשר עם כל השלוחות הרלוונטיות הפנימיות. אחריות זו כוללת מתן שירות איכותי לסטודנטים, לחברי הסגל האקדמי הבכיר והזוטר ולראש/ת החוג.
• דו"חות ודיווחים בהתאם להגדרת הממונים
• סיוע בניהול וועדות ופרויקטים
• מטלות נוספות על פי הגדרת הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד ריכוז חוג – יתרון משמעותי.
• ניסיון בעבודה מול קהל ומתן שרות - הכרחי.
• ניסיון בניהול ובניית תקציב חוג-יתרון משמעותי.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובמכלול.
• ניסיון קודם בניהול עובדים - יתרון

תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
ראיה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך, יוזמה, עבודה מול ממשקי עבודה מרובים, יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, יעילות, סדר וארגון ברמה גבוהה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה ראש/ת מנהל אשכול/ פקולטה לחינוך והוראה בקצרין

10/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
חינוך/הדרכה
ניהול עובדים
ניהול פרויקטים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
היקף המשרה: 100%.
תחילת עבודה: מידית.
כפיפות ניהולית ישירה: דיקן/ית האשכול
כפיפות מקצועית: סמנכ"ל מינהל אקדמי

תיאור עיקרי התפקיד:

• ניהול המערך המנהלי של האשכול/ הפקולטה לרבות ניהול ישיר של רכזות החוגים/ תוכניות
הלימוד באשכול/ בפקולטה.
• תמיכה -מנהלית בפעילות האקדמית השוטפת ובין היתר: סיוע ומערך תמיכה כולל לדיקאנ /ית האשכול/
הפקולטה והסגל האקדמי הבכיר.
• אחריות תקציבית :ניהול תקציבי של האשכול/ הפקולטה, מעקב ובקרה אחר ביצוע תקציבי, תכנון וייעול
תהליכים.
• בניית מערכת השעות בפקולטה/אשכול.
• ריכוז וועדות ובין היתר: ריכוז הוועדה לתארים מתקדמים, ריכוז וועדות המחקר, ריכוז וועדות נוספות בהתאם להחלטת הממונים.
• שיפור ושדרוג תהליכי עבודה, אפיון והגדרת תהליכים חדשים ושינוי תהליכים קיימים והטמעתם.
• תיאום בין המחלקות, תוכניות הלימוד והחוגים השונים באשכול/ בפקולטה מבחינה מנהלתית.
• ניהול הקשר המנהלי מול גורמי המינהל.
• דו"חות ודיווחים שוטפים בכל היבטי המינהל באשכול.
• מטלות נוספות בהתאם להחלטת הממונים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר ראשון-הכרחי. תואר שני-יתרון.
• ניסיון ניהולי משמעותי של 5 שנים לפחות בארגונים גדולים.
• ניסיון בניהול צוות עובדים של 10 עובדים לפחות.
• ניסיון מוכח בניהול תקציבים מורכבים-חובה.
• ניסיון מוכח בתפקידי ריכוז תכניות לימוד ממוסדות להשכלה גבוהה לפחות 5 שנים-חובה.
• ניסיון בריכוז תכניות לתארים מתקדמים ותכניות מחקר-יתרון.
• יכולת הובלה והנעת תהליכים מורכבים, הובלת והטמעת שינויים ארגוניים
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובדגש על אקסל ברמה גבוהה
• גמישות בשעות העבודה, נכונות לשעות עבודה נוספות

תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
יכולת הובלה ורתימה, יכולת הנחייה והדרכה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש, הספק ברמה גבוהה, דיוק, סדר וארגון, יכולת ניהול תהליכים ברגישות, יושרה ואמון

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה עוזר/ת נשיא

12/02/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
עוזר/ת אישי/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
● כפיפות: מנהלת לשכת הנהלה
● היקף המשרה: 100% תיאור התפקיד:
● ניהול יומן ותיאום פגישות.
● כתיבה ועריכה של מצגות / מסמכים באנגלית ועברית.
● כתיבה ובקרה על תכניות עבודה.
● כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
● איסוף נתונים לקראת פגישות והשתתפות בוועדות.
● ביצוע משימות ופרויקטים אדמיניסטרטיביים נוספים.
● עזרה בלשכת הנהלה על פי צורך.
● עזרה בסיסית ביעוץ משפטי, ובהכנה ועריכת הסכמים משפטיים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
● השכלה פורמאלית: תואר ראשון – הכרחי.
● בוגר/ת לימודי משפטים- יתרון.
● ניסיון אדמיניסטרטיבי– הכרחי.
● שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם – הכרחי.
● הכרות וניסיון עם העולם האקדמי - יתרון משמעותי.
● ניסיון בניהול פרויקטים-יתרון.
● ידע בהכנת מצגות- הכרחי.
● שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס - הכרחי.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יכולת לעבודה בתנאי לחץ ומול קהל, סדר וארגון ברמה גבוהה, מעורבות, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יעילות, יכולת עבודת צוות, ראיה מערכתית -תכנון לטווח הארוך, גמישות ויצירתיות, מחויבות לתפקיד.
הגשת מועמדות: המשרה מיועדת לכלל עובדי המכללה ולמועמדים חיצוניים.
המכללה האקדמית תל חי פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית. 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לאוניברסיטה בהקמה תל-חי דרוש/ה ראש תחום טכנולוגי למעבדה הטכנו-פדגוגית ביחידה למצוינות וחדשנות בהוראה

12/02/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
הייטק/מחשבים/דיגיטל
כתיבה טכנית/פיתוח חומרי הדרכה
מקצוע: 
טכנולוג/ית
תאור תפקיד: 

ראש התחום הטכנולוגי במעבדה יהיה שותף להובלת החדשנות הטכנולוגית בהוראה ולמידה, לאיתור וזיהוי מגמות טכנולוגיות והנגשתן לסגל תל חי. אנחנו מחפשים אנשים בעלי תשוקה וענין בתחום הטכנולוגי, אוטודידקטים ובעלי חשיבה יצירתית.
כללי:
כפיפות: מנהלת היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה
היקף משרה: 100% תחילת עבודה: מיידית
תיאור עיקרי תפקיד:
• הנחייה והדרכה מקצועית: הובלה והנחייה מקצועית, חלוקת משימות, מעקב אחרי ביצועים.
• ניהול פרויקטים: תכנון וביצוע פרויקטים טכנולוגיים, כולל תיאום לוחות זמנים, משאבים ותקציבים,
• ניהול אינטגרציה בין מערכות שונות, תוך מיקוד בדרישות המשתמשים.
• פיתוח והטמעה: התאמת כלים טכנולוגיים לשימוש המרצים, מעורבות בתהליכי הטמעה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר במדעי המחשב או תואר דומה
• לפחות 3 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה.
• ניסיון בתכנון מערכות טכנולוגיות, אפיון דרישות משתמשים, ניהול תהליכי פיתוח.
• רקע בהוראה והדרכה, ניסיון בפיתוח הדרכה- יתרון. מיומנויות נדרשות:
• יכולת הובלת תהליכי תכנון, ניתוח ואינטגרציה של מערכות טכנולוגיות.
• חשיבה מערכתית לניתוח צרכים ותכנון פתרונות מותאמים.
• מיומנויות תקשורת מצוינות ויכולת לנהל ממשקים מרובים בארגון.
• יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך עמידה בלוחות זמנים.
• שירותיות ואהבת אנשים
• אוהב/ת לעבוד בצוות
• גמישות מחשבתיות ותשוקה להשפיע ולשנות

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה, תקציבים ורכש

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
כפיפות: היחידה ליזמות ופיתוח, מרכז יזמות וחדשנות GIL
היקף משרה: 100%. תחילת עבודה: 1 אפריל 2025
תיאור התפקיד:
• ניהול תקציב היחידה והזמנות הרכש – הכנת תוכנית עבודה, בקרה ועמידה ביעדי ביצוע ודיווח.
• הכנת דיווחי תקציב עיתיים ושנתיים לקרנות והנהלת הארגון.
• אחריות על אדמיניסטרציית היחידה – ניהול יומנים, מרחבי עבודה משותפים – שכירויות, הצטיידות וכו'. הובלת תוכנית ביקורים.
• תיאום והובלת אירועים – סיוע בתכנון, ארגון, ספקים, הזמנות, זימונים, גיוס שותפים וספונסרים.
• הובלת פעילות הדיגיטל והשיווק של היחידה – מול מחלקת השיווק וברשת.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר ראשון-הכרחי.
• ניסיון וידע בניהול תקציב רחב ומורכב
• תעודת רו"ח/הנהלת חשבונות – יתרון
• ניסיון בהפקת אירועים.
• ניסיון בעבודה עם ספקים.
• ידע בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה
• גמישות בשעות העבודה. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות אחריות אישית גבוהה, דייקנות ויכולת עמידה ביעדים ומטרות. שירותיות ורמה בין אישית טובה. יכולת עבודת צוות טובה. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה ראש/ת מינהל לימודים

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
ניהול עובדים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

תאור תפקיד: כללי: כפיפות: סמנכ"ל מנהל אקדמי היקף משרה: ,100% תחילת עבודה: מיידית
תיאור עיקרי התפקיד:
• ניהול וליווי מקצועי של ראשות המינהל באשכולות.
• שותפות בהובלת ויישום שינויים לקראת הקמת האוניברסיטה ולאחר הקמתה.
• שותפות בבחינה, שינוי והטמעה של תהליכים חוצי ארגון בממשקים מורכבים ובכלל זה איפיון ובניית נהלים, הקמת יחידות משנה ועוד.
• הטמעה של מערכות ניהול ידע ומידע, מחשוב ומערכות מידע, בתיאום ושת"פ עם האגפים השונים .
• תכנון, מעקב, ובקרה על כל הפעילויות הקשורות בניהול לימודים לרבות: ציר אירועים, ניהול משאבי ההוראה, ימי יעוץ וימים פתוחים, ימי השינויים, הפקת שנתון, סקרי הוראה, סגירת תארים וטקסי בוגרים, איתור מצטיינים .
• כתיבה, הפצת ובקרה על קיום נהלי עבודה ותקנונים בתחומים הקשורים ללימודים, ימי סגל, אחריות על הכנת הדיווח ללמ"ס, אחריות על הכנת לוח השנה האקדמי, הקמה וניהול וועדות, מטלות נוספות בהתאם להגדרת הממונים .
• ניהול יחידת אישורים וסטטיסטיקה לרבות הכנת דוחות ודיווחים ללמ"ס, לרגולטור ולגורמים פנימיים .
• אחריות על מערכת מכלול בממשקי ההוראה .
• ניהול מדורים מקצועיים במינהל האקדמי.
• יתכנו שינויים עתידיים בהכפפת יחידות ארגוניות נוספות במסגרת שינויים ארגוניים .

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• תואר אקדמי ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
• ניסיון מוכח במערכות אקדמיות ובמנהל האקדמי - יתרון.
• ניסיון בניהול צוות עובדים - חובה.
• ניסיון מוכח בניהול שינויים והטמעת מערכות חוצות ארגון - הכרחי .
• ניסיון בניהול תקציב ופרויקטים מורכבים – הכרחי.
• ניסיון במערכות לימוד במוסדות להשכלה גבוהה - יתרון.
• שליטה בשפה העברית והאנגלית על בוריין - חובה.
• ידע וגישה לתוכנות מחשב, אופיס - חובה, ידע בתוכנת – ERP יתרון.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות
• מנהיגות, יכולת הובלה והנעת עובדים וצוותים והובלת תהליכים מורכבים.
• ראייה מערכתית רחבה והבנה עמוקה של מגמות טכנולוגיות וחדשנות.
• יוזמה וחדשנות - זיהוי הזדמנויות טכנולוגיות, הצעת פתרונות יצירתיים והובלת שינויים פורצי דרך.
• מיומנויות תקשורת ויחסי אנוש מצוינים.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה: רכז/ת משאבי אנוש

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
משאבי אנוש
מקצוע: 
רכז/ת משאבי אנוש
תאור תפקיד: 

כללי: • אגף: משאבי אנוש • כפיפות : מנהלת תחום סגל מנהלי וחוץ אקדמי • היקף המשרה: 100% • תחילת העסקה: התחלה מיידית
תחומי אחריות: • טיפול שוטף בנושאי פרט ומחזור חיי העובד.
• אחריות והובלת תהליכי גיוס בארגון מקצה לקצה.
• טיפול בקליטת עובדים, הכנת מסמכי העסקה, סיומי העסקה והכנת דיווחי שכר חודשיים.
• תכנון וביצוע פעילויות רווחה, מתנות והדרכות לעובדים.
• תכנון וניהול תקציבים, ריכוז, מעקב ובקרה אחר נתונים מול מנהלים וגורמים רלוונטיים במחלקת משאבי אנוש.
• מתן תמיכה וסיוע אדמיניסטרטיבי ומקצועי.למנהלת תחום סגל מנהלי וחוץ אקדמי.
• טיפול בחשבוניות, ניהול קשר עם ספקים וביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמלית תואר ראשון-הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד דומה בתחום משאבי אנוש-הכרחי.
• ניסיון קודם בניהול תקציבים-יתרון.
• שליטה ביישומי office ( (Word, Excel, PowerPoint - יתרון.
• גמישות בשעות העבודה , נכונות לשעות עבודה נוספות. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: סדר וארגון, יכולת הספק ודייקנות ברמה גבוהה, כושר ניתוח נתונים והסקה לוגית, יכולת תפקוד תחת לחץ וביצוע מס' משימות בו זמנית, דיסקרטיות, יחסי אנוש מעולים ומכוונות למתן שירות ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת למידה, קבלת החלטות ויצירתיות בפתרון בעיות.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה יועץ/ת לימודים למרכז יעוץ הכוונה במחלקת השיווק

13/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
שיווק ומכירות
מקצוע: 
איש/ת מכירות
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:
מתן ייעוץ והכוונה טלפוני ופרונטלי למתעניינים בלימודים, שיווק וקידום מכירות לימודי המכללה, השתתפות בכנסים וימים פתוחים, מענה וטיפול בפניות מועמדים, ליווי ויעוץ בתהליך ההרשמה, בקרה ומעקב שוטף

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם במוקד מכירות או שירות לקוחות טלפוני - יתרון.
• שליטה מלאה באינטרנט ובתוכנות אופיס - הכרחי.
• זמינות למשמרות ערב פעמיים בשבוע עד השעה 18:30 ועבודה אחת לשבועיים בשישי.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירתית, יוזמה, עצמאות ויצירתיות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות ויכולת התמודדות בעבודה עם עמידה ביעדים ותנאי לחץ.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משמרות
שעות עבודה: 
75% משרה: משמרת בוקר בין השעות: 08:30-15:00, משמרת ערב בין השעות: 11:30-18:00.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

קול קורא - מסלול מועדפת, קיבוץ עמיעד

10/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ עמיעד
תחום: 
חינוך/הדרכה
מקצוע: 
מדריך/ת חברתי/ת
תאור תפקיד: 

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לשנה מלאת משמעות ועשייה חינוכית בקיבוץ עמיעד,
עבודה בחינוך הבלתי פורמאלי עם צוות איכותי ואווירה נדירה.

המסלול מתאים לבוגרי צבא עד גיל 24
מותנה בריאיון קבלה והתחייבות לשנה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

משכורת גבוהה
משכורת מלאה נוספת בסוף שנה
מגורים בקיבוץ כלולים
ללא תשלומי מיסי קהילה

לפרטים נוספים, עדי: 054-5503687

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)