גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה) | מרכז תעסוקה גולן

גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)

כלכלן.ית

10/03/2025
חברה: 
CBC ISRAEL
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
כלכלן/ית
תאור תפקיד: 

מחפש.ת את היעד הבא שלך בתחום הכלכלה בעולמות הייצור? זו ההזדמנות שלך להיכנס לחברה המובילה בתעשייה! נביעות מבית CBC ISRAEL מגייסת כלכלנ.ית! מזמינים אותך להיכנס לחברה גדולה ומובילה, ליהנות מתפקיד משמעותי ומתנאים מעולים! קרן השתלמות, ארוחות, מתנות בחגים, ביטוח בריאות, כרטיסי הטבות, מוצרי חברה במתנה ועוד!! לכלכלנים שלנו יש שותפות מלאה בקבלת החלטות אסטרטגיות, אחריות על ניתוח ובקרת נתונים פיננסיים, בקרה תקציבית, בדיקות כדאיות למוצרים חדשים, הובלה וליווי של תהליך התקציב בחברה, שותפות בישיבות הנהלה ועוד! *משרה מלאה בקריית שמונה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/תעשייה וניהול - חובה ניסיון רלוונטי בתחומי הכלכלה/אנליזה שנתיים לפחות- חובה ניסיון בעולמות הייצור- ייתרון משמעותי

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מציל\ה למלון מטיילים הויליג' על הירדן

10/03/2025
יישוב: 
חברה: 
רשת מלונות מטיילים
תחום: 
תיירות, נופש ופנאי
מקצוע: 
מציל/ה
תאור תפקיד: 

את/ה אחראי/ת, מקצועי/ת ושירותי/ת? רוצה להשתלב בעבודה משמעותית במקום משפחתי ונוף מדהים? אנחנו מחפשים אותך לתפקיד מציל/ה! במסגרת התפקיד: השגחה על שטח בריכת השחייה והמתרחצים בה לטובת מניעת תאונות וטביעות לחלץ ולספק עזרה ראשונה והחייאה בעת הצורך נוכחות מתמדת בנקודת ההצלה ושמירה על הסדר והבטיחות לדווח לממונה על המפגעים וליקויים שמירה על תקינות עמדת ההצלה וציוד ההצלה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

מה אנחנו מחפשים? רישיון מציל/ה מטעם משרד התמ"ת- חובה! הכשרה ואישור ריענון בנושא עזרה ראשונה - חובה הצהרת בריאות רצינות, אחריות ואכפתיות זמינות לעבודה במשמרות ובסופי שבוע וחגים לסירוגין נשמע מתאים? תצטרפו אלינו

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
מקצועית
סוג המשרה: 
כולל סופי שבוע וחגים
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה: רכז/ת משאבי אנוש

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
משאבי אנוש
מקצוע: 
רכז/ת משאבי אנוש
תאור תפקיד: 

כללי: • אגף: משאבי אנוש • כפיפות : מנהלת תחום סגל מנהלי וחוץ אקדמי • היקף המשרה: 100% • תחילת העסקה: התחלה מיידית
תחומי אחריות: • טיפול שוטף בנושאי פרט ומחזור חיי העובד.
• אחריות והובלת תהליכי גיוס בארגון מקצה לקצה.
• טיפול בקליטת עובדים, הכנת מסמכי העסקה, סיומי העסקה והכנת דיווחי שכר חודשיים.
• תכנון וביצוע פעילויות רווחה, מתנות והדרכות לעובדים.
• תכנון וניהול תקציבים, ריכוז, מעקב ובקרה אחר נתונים מול מנהלים וגורמים רלוונטיים במחלקת משאבי אנוש.
• מתן תמיכה וסיוע אדמיניסטרטיבי ומקצועי.למנהלת תחום סגל מנהלי וחוץ אקדמי.
• טיפול בחשבוניות, ניהול קשר עם ספקים וביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמלית תואר ראשון-הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד דומה בתחום משאבי אנוש-הכרחי.
• ניסיון קודם בניהול תקציבים-יתרון.
• שליטה ביישומי office ( (Word, Excel, PowerPoint - יתרון.
• גמישות בשעות העבודה , נכונות לשעות עבודה נוספות. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: סדר וארגון, יכולת הספק ודייקנות ברמה גבוהה, כושר ניתוח נתונים והסקה לוגית, יכולת תפקוד תחת לחץ וביצוע מס' משימות בו זמנית, דיסקרטיות, יחסי אנוש מעולים ומכוונות למתן שירות ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת למידה, קבלת החלטות ויצירתיות בפתרון בעיות.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת תוכניות קשרי תעשייה ומעסיקים

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
קהילה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:
• קידום והרחבת מערך קשרי התעשייה והמעסיקים הקיים
• הובלת תוכנית בוטקאמפ הכנה לעולם העבודה: עבודה עם קרנות וגופי מימון, ניהול התקציב, הובלת שת"פ עם תעשייה וניהול התכנית בפועל.
• יצירת קשרים עם חברות וארגונים במטרה להציע לסטודנטים הזדמנויות עבודה, התמחויות, פרויקטים ומנטורינג.
• מתן תמיכה וייעוץ לסטודנטים בנושאים של תעסוקה, הכנה לראיונות, כתיבת קורות חיים וכו'.
• ארגון כנסים, סדנאות, ופגישות בין מעסיקים לסטודנטים .

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• השכלה- תואר ראשון-חובה, תואר שני יתרון.
• ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה מול מעסיקים, ליווי להשתלבות בעבודה, תוכניות קידום קריירה.
• הבנה של שוק העבודה, הכרה עם מגמות השוק ודרישות המעסיקים.
• שפות-שליטה בשפה העברית על בוריה, שליטה בשפה האנגלית.
• יכולת הובלה והנעה של פרויקטים.
• ניידות-חובה.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס.
• גמישות בשעות העבודה, נכונות לשעות עבודה נוספות. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יכולת הובלה ורתימה, יכולת הנחייה והדרכה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש, עמידה ביעדים וחתירה למצוינות, דיוק, סדר וארגון, יכולת הסתגלות מהירה לשינויים, יכולת תכנון לטווח הארוך.

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה ראש/ת מינהל לימודים

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
ניהול עובדים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

תאור תפקיד: כללי: כפיפות: סמנכ"ל מנהל אקדמי היקף משרה: ,100% תחילת עבודה: מיידית
תיאור עיקרי התפקיד:
• ניהול וליווי מקצועי של ראשות המינהל באשכולות.
• שותפות בהובלת ויישום שינויים לקראת הקמת האוניברסיטה ולאחר הקמתה.
• שותפות בבחינה, שינוי והטמעה של תהליכים חוצי ארגון בממשקים מורכבים ובכלל זה איפיון ובניית נהלים, הקמת יחידות משנה ועוד.
• הטמעה של מערכות ניהול ידע ומידע, מחשוב ומערכות מידע, בתיאום ושת"פ עם האגפים השונים .
• תכנון, מעקב, ובקרה על כל הפעילויות הקשורות בניהול לימודים לרבות: ציר אירועים, ניהול משאבי ההוראה, ימי יעוץ וימים פתוחים, ימי השינויים, הפקת שנתון, סקרי הוראה, סגירת תארים וטקסי בוגרים, איתור מצטיינים .
• כתיבה, הפצת ובקרה על קיום נהלי עבודה ותקנונים בתחומים הקשורים ללימודים, ימי סגל, אחריות על הכנת הדיווח ללמ"ס, אחריות על הכנת לוח השנה האקדמי, הקמה וניהול וועדות, מטלות נוספות בהתאם להגדרת הממונים .
• ניהול יחידת אישורים וסטטיסטיקה לרבות הכנת דוחות ודיווחים ללמ"ס, לרגולטור ולגורמים פנימיים .
• אחריות על מערכת מכלול בממשקי ההוראה .
• ניהול מדורים מקצועיים במינהל האקדמי.
• יתכנו שינויים עתידיים בהכפפת יחידות ארגוניות נוספות במסגרת שינויים ארגוניים .

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• תואר אקדמי ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
• ניסיון מוכח במערכות אקדמיות ובמנהל האקדמי - יתרון.
• ניסיון בניהול צוות עובדים - חובה.
• ניסיון מוכח בניהול שינויים והטמעת מערכות חוצות ארגון - הכרחי .
• ניסיון בניהול תקציב ופרויקטים מורכבים – הכרחי.
• ניסיון במערכות לימוד במוסדות להשכלה גבוהה - יתרון.
• שליטה בשפה העברית והאנגלית על בוריין - חובה.
• ידע וגישה לתוכנות מחשב, אופיס - חובה, ידע בתוכנת – ERP יתרון.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות
• מנהיגות, יכולת הובלה והנעת עובדים וצוותים והובלת תהליכים מורכבים.
• ראייה מערכתית רחבה והבנה עמוקה של מגמות טכנולוגיות וחדשנות.
• יוזמה וחדשנות - זיהוי הזדמנויות טכנולוגיות, הצעת פתרונות יצירתיים והובלת שינויים פורצי דרך.
• מיומנויות תקשורת ויחסי אנוש מצוינים.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה, תקציבים ורכש

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
כפיפות: היחידה ליזמות ופיתוח, מרכז יזמות וחדשנות GIL
היקף משרה: 100%. תחילת עבודה: 1 אפריל 2025
תיאור התפקיד:
• ניהול תקציב היחידה והזמנות הרכש – הכנת תוכנית עבודה, בקרה ועמידה ביעדי ביצוע ודיווח.
• הכנת דיווחי תקציב עיתיים ושנתיים לקרנות והנהלת הארגון.
• אחריות על אדמיניסטרציית היחידה – ניהול יומנים, מרחבי עבודה משותפים – שכירויות, הצטיידות וכו'. הובלת תוכנית ביקורים.
• תיאום והובלת אירועים – סיוע בתכנון, ארגון, ספקים, הזמנות, זימונים, גיוס שותפים וספונסרים.
• הובלת פעילות הדיגיטל והשיווק של היחידה – מול מחלקת השיווק וברשת.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר ראשון-הכרחי.
• ניסיון וידע בניהול תקציב רחב ומורכב
• תעודת רו"ח/הנהלת חשבונות – יתרון
• ניסיון בהפקת אירועים.
• ניסיון בעבודה עם ספקים.
• ידע בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה
• גמישות בשעות העבודה. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות אחריות אישית גבוהה, דייקנות ויכולת עמידה ביעדים ומטרות. שירותיות ורמה בין אישית טובה. יכולת עבודת צוות טובה. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית במנהלת אגרי-פודטק

10/03/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי: כפיפות: מנהל מנהלת אגרי-פודטק היקף משרה: 100%.
תחילת עבודה: מיידית
תיאור התפקיד:
• ניהול יומן ותיאום פגישות.
• עריכה ועיצוב מצגות באנגלית ובעברית.
• כתיבה ובקרה של תוכניות עבודה.
• הכנת פגישות דירקטוריון .
• ייזום, פיתוח ובקרה של ביצוע של משימות ופרויקטים.
• יצירת שיתופי פעולה חדשים ושמירה על קיימים.
• שותפ/ה לפיתוח רעיונות חדשניים ברמה האזורית.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר ראשון-הכרחי.
• ניסיון בניהול משרד- חובה.
• ידע בעולמות הבינה המלאכותית, הבנה טכנולוגית , קאנבה ועבודה עם כלי AI- חובה.
• ידע בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות בדגש על עבודה עם לינקדין- חובה.
• אנגלית ברמה טובה מאוד.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה .
• גמישות בשעות העבודה. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות יושרה, אמינות, תשוקה לעשייה, חשיבה עצמאית ביקורתית ויצירתית, יכולות בינאישיות מעולות, אחריות אישית גבוהה, דייקנות ויכולת עמידה ביעדים ומטרות.

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

קול קורא מנהל.ת חינוך חברתי-קהילתי בקיבוץ נאות מרדכי

05/03/2025
חברה: 
קיבוץ נאות מרדכי
תחום: 
חינוך/הדרכה
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

- בניית תכנית עבודה שנתית הכוללת מטרות, יעדים ולו"ז בהתאמה לתפיסה החינוכית בקיבוץ.
- בניית תקציב שנתי, פיקוח ודיווח חודשי על ההתנהלות הכלכלית של "הבתים".
- איתור וקליטה של עובדים חדשים.
- הכשרה, פיתוח, ליווי, הדרכה והפעלה של צוותי החינוך.
- קשר עם ההורים, הקיבוץ, המועצה האזורית והתנועה הקיבוצית וכל גורם רלוונטי אחר.
- השתתפות פעילה בפורומים מקצועיים.
- השתתפות קבועה בוועדת חינוך והועדה הפעילה.
- קשר עם תנועת הנוער והש"ש.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

1. השכלה רלוונטית בתחום החינוך/חינוך בלתי פורמאלי ו/או תחומים רלוונטיים אחרים.
2. ניסיון מקצועי במערכות חינוך קיבוציות.
3. ניסיון ויכולת בהובלה והנעה של צוותים.
4. הבנה כלכלית, ניסיון בניהול תקציב.
5. תקשורת בינאישית טובה מאד.
6. יכולת להתמודד עם מצבי לחץ ומשבר.
7. יוזמה ויצירתיות.
8. אמינות.
9. דיסקרטיות.
10. נכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

עובד/ת קבלה למלון מטיילים ארץ דפנה

04/03/2025
יישוב: 
חברה: 
רשת מלונות מטיילים
תחום: 
תיירות, נופש ופנאי
מקצוע: 
פקיד/ת קבלה
תאור תפקיד: 

מחפשים/ות עבודה שתכניס אתכם לאווירה של חופשה בכל יום מחדש? במלון מטיילים ארץ דפנה אנחנו מחפשים עובד/ת קבלה עם הרבה אנרגיה, חיוך ענק ואהבה לטיולים! התפקיד כולל קבלת אורחים, הצעות למסלולי טיול ואטרקציות שוות, ועוד מגוון משימות שיעשו את החופשה של אורחינו לבלתי נשכחת!

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

מה חשוב לנו? ניסיון קודם בתחום האירוח/הסעדה/מלונאות יכולת עבודה מסודרת ומאורגנת שירותיות ברמה גבוהה ויכולת להתמודד עם מצבי לחץ חיוך תמידי גם בזמנים הלחוצים ביותר זמינות לעבודה במשמרות, כולל סופי שבוע, ערבי חג וחגים נשמע מתאים? בוא/י תצטרף/י אלינו!

קבצים מצורפים: 
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לקיבוץ כפר גלעדי דרוש.ה מנהל.ת משק ותשתיות

03/03/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ כפר גלעדי
תחום: 
תשתיות ופיתוח הנדסי
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

פיתוח ותחזוקת כלל תשתיות הקבוץ, תכנון יישובי בראיה עתידית וקידום וביצוע תוכניות בהתאם, כתובת לחברים קהילה ועסקים בתחום זה.
הגדרת התפקיד:
• ניהול תחומי תשתיות ביניהם: תב"ע יישובית, תכנית אב, מים, ביוב, בניין וחצר, נוי וחצרנות, שכונות חדשות, תברואה, גז, חשמל, תקשורת
• אחריות על הכנת תוכניות עבודה ותקציב בשיתוף עם מנהלי הענפים ופיקוח על הוצאתן לפועל.
• הובלת תהליכי שיפור, ייעול ופיתוח פעילויות התחום.
• ליווי, הכוונה והדרכה של כפיפים הישירים, כולל מתן משוב ובקרה.
• פיקוח ובקרה על עבודות תשתית ציבורית בקיבוץ.
• העברת אינפורמציה רלוונטית לציבור וכתובת לפניות הציבור
 • ליווי תוכניות משלב התכנון ועד הביצוע במרחב הציבורי ובקרה על הביצוע.
• טיפול בהיתרי בנייה בתחום התשתיות בהתאם לחוק.
• בקרה על ארכיון תוכניות. מחשוב GIS והצעדת המערכת לכדי אחסון מידע וזיכרון ארגוני באמצעות טכנולוגיה מתאימה.
• אחריות על קבלני משנה ועמידתם בכל התקנים הנדרשים.
• אחריות על חזות היישוב.
• קשר עם הרשויות ואחריות על התקציבים המוניציפליים וקולות קוראים רלוונטיים.
• יו"ר ועדת תכנון מתוקף תפקידו.
• הקמה וניהול ועדת תשתיות תכנון ובניה וצוותים שונים.
• חבר/ה בוועדות, פורומים וצוותים רלוונטיים.
• ניהול תהליכי בינוי/תשתיות בישוב – באופן ספציפי ריכוז/ניהול בניית ממדים בבתים הפרטיים (בהינתן תקציב ממשלתי).

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בעבודה וידע מקצועי בתחום התשתיות במערכת קיבוצית
• השכלה רלוונטית
• ניסיון בניהול אנשים ותקציבים
• יחסי אנוש מעולים, סבלנות
• אמינות, יושרה ודיסקרטיות
• כושר ארגון והטמעת נהלים
• יכולת להתמודד עם מצבים מורכבים
• יוזמה, עצמאות ויצירתיות היקף משרה: חלקית/מלאה קדנציה: 4 שנים כפיפות: מנהל.ת קהילה תהליך בחירה: צוות איתור ← הנהלת קהילה

השכלה נדרשת: 
מקצועית
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
Subscribe to RSS - גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)