IT Helpdesk
IT Helpdesk
17/02/2022מספר משרה:
7157
יישוב:
חברה:
שלא''ג תעשיות קיבוץ שמיר
תחום:
הייטק/מחשבים/דיגיטל
מקצוע:
אחראי/ת מחשוב
תאור תפקיד:
- ניהול תחזוקה שוטפת של תוכנה של שרתים (פיזים ווירטואליים) ארגוניים בכל אתרי החברה
- אחריות, ניהול ותחזוקה שוטפת של רשתות, קווית ואלחוטית
- אחריות, ניהול ותחזוקה של נושא המדפסות בארגון, כולל תמיכה שוטפת במשתמשי קצה בכל אתרי החברה
- ניהול שוטף ותיעוד מלא של inventory לכלל ציוד המיחשוב, מרמת השרתים ועד לעמדות הקצה בכל אתרי החברה
- תמיכה, אבחון, מענה ופתרון לפניות משתמשים בנושאי חומרה ותוכנה בעמדות עבודה, כולל תחנות עבודה על רצפת הייצור בכל אתרי החברה
- תמיכה מלאה במשתמשים בבעיות גישה מרחוק
- תמיכה שוטפת ופתרון תקלות מיידי בתשתיות מחשוב ארגוניות, חומרה ותוכנה
- אחריות וניהול שוטף של גיבויי מידע בכלל אתרי החברה
- השתתפות בפגישות שוטפות של מחלקת המיחשוב, ועמידה ביעדי המחלקה
-
כפוף ומדווח למנהל תשתיות / מנהל IT
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות המשרה - חובה:
- שנתיים ניסיון בתחום
- יכולת עבודה בסביבה רב משימתית ותחת לחץ, חשיבה יצירתית ויכולת לימוד עצמי ברמה גבוהה
- עמידה שוטפת במדדים אישיים ומחלקתיים בנושאי תשתיות שוטפות, שירות למשתמשי קצה ותהליכי התייעלות
- תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, בעל פה ובכתב וניסיון מוכח בעבודת צוות
- תודעת שירות גבוהה
- מוכנות וזמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות
- אנגלית ועברית ברמה גבוהה
- שליטה מלאה וניסיון מוכח במערכות הפעלה Windows 7 and up / Windows server
- שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל התקנות, שדרוגים וטיפול בתקלות
- שליטה מלאה וניסיון מוכח באבחון / טיפול בתקלות בעמדות קצה / מערכות מחשוב
דרישות המשרה - יתרון:
- השכלה בתחום
- ניסיון בווירטואליזציה HYPER-V / VMWARE
- ניסיון בתכנון, הקמה וניהול Active Directory, GPO
- ניסיון בתכנון, הקמה /מיגרציה וניהול 365
- ניסיון בהקמת שרתים DHCP, DNS, RDS
- ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
- היכרות בתחום רשתות תקשורת וסביבות שרתים ו- VM
- היכרות עם מוצרי גיבוי
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.