מועצה אזורית גליל עליון | פיתוח כלכלי - החברה הכלכלית גולן

מועצה אזורית גליל עליון

Magento Fullstack Developer

20/11/2024
מספר משרה: 
10877
אזור/מועצה: 
חברה: 
Abra North
תחום: 
גמיש מתאים להורים
הייטק/מחשבים/דיגיטל
מקצוע: 
מתכנ/ת
תאור תפקיד: 

בואו לעבוד איתנו באברא, לאבראות ולפתח ללקוחותינו את הפלטפורמות סחר אלקטרוני. להיות חלק בהחלטות לטכנולוגיות חדשות, למידה מתמדת, אנשים וצוות מדהים ומקום אמיתי להשפיע ולהיות משמעותי.ת ומעורב.ת בכל שלבי תהליך הפיתוח. עובדים במודל היברידי. אנו מחפשים מפתח.ת Magento מנוסה, להצטרף לצוות פיתוח E-commerce, לעבוד על פרויקטים מגוונים וסופר מאתגרים לחברות המובילות בישראל, ופרויקטים גלובליים מרתקים!

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

2 שנות ניסיון כמפתח.ת PHP
נסיון של שנתיים בפיתוח Magento 1 - חובה.
ניסיון עם טכנולוגיות צד Client כגון: JavaScript / Ajax / JSON / HTML / CSS
היכרות עם פלטפורמת 2 magento – יתרון.
ניסיון והיכרות עם Composer - יתרון.
היכרות עם Symfony - יתרון.

השכלה נדרשת: 
תיכונית
מקצועית
לימודי תעודה
הנדסאי/ית
מהנדס/ת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מנהל.ת חשבונות ספקים לחברה תעשייתית באצבע הגליל

30/01/2024
חברה: 
חסוי
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

• אחריות על התחשבנות מול הספקים.
• קליטת חשבוניות ספקים. רישום בקרות לפני ביצוע תשלומים לספקים.
• מתן מענה לספקים וגורמים פנימיים בחברה בנושא ההתחשבנות.
• ניהול תיקי יבוא \יצוא
• התאמות בנקים מט"ח
• העבודה בצוות עם מנהלת חשבונות נוספת

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות.
• ניסיון קודם בתפקיד דומה
• שליטה ב- EXCEL.
• ניסיון בpriority- יתרון משמעותי
• יחסי אנוש מצוינים.
• יכולת עבודה בצוות ובתנאי לחץ.
• חריצות, יושר ואמינות.
• אחריות, מוטיבציה גבוהה ויסודיות.
• יכולת למידה מהירה.
• העבודה במשרה מלאה+ שעות נוספות במידת הצורך.
• ניידות עצמאית
• ללא אפשרות לעבודה מהבית 

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מפעיל/ת מכונה

23/07/2023
חברה: 
לורדן אגש''ח כפר סאלד
תחום: 
ייצור/בקרת איכות
כללי/בלתי מקצועי
מקצוע: 
מפעיל/ת מכונה
תאור תפקיד: 

להפעלת מכונות בקו הייצור
רקע טכני – יתרון
עבודה במשמרות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • ארוחות , הסעות  מרוכזות/ החזרי נסיעה ותנאי רווחה
  • עובדי חברה מהיום הראשון

המעוניינים להצטרף לסיפור הצלחה, צרו קשר:
מייל  :   jobs@lordan.co.il
לפרטים -  6907533 – 04

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

גזבר/ית

15/01/2023
חברה: 
אשכול גליל מזרחי
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת כספים
תאור תפקיד: 

מכרז פומבי -50/2023 לאשכול גליל מזרחי דרוש/ה גזבר/ית פרטי המכרז באתר: https://eastgalil.org.il בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"ם – 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה של גזבר/ית לאשכול גליל מזרחי והזמנה להציג מועמדות לאיוש משרה זו כאמור. הערה: מובהר בזאת כי בכל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
1. כללי 1.1. מועמדים המבקשים להציג את מועמדותם למכרז, מתבקשים להגיש לאשכול גליל מזרחי את המסמכים הבאים, יש להגיש את המסמכים כקובץ PDF או WORD בלבד: א. שאלון אישי – מלא וחתום על ידי המועמד; ב. קורות חיים שיכללו פירוט ניסיון מקצועי ותעסוקתי ; ג. אישורים על השכלה, לרבות קורסים והכשרות מקצועיות כנדרש מכוח תנאי הסף; ד. אישורים מהמעסיק/ים הרלוונטי/ים המעידים על עמידה בתנאי הסף הרלוונטיים, כולל תאריכים מדויקים; ה. ממליצים – לפחות שניים בכתב או פרטי קשר להמלצה טלפונית; ו. צילום תעודת זהות; ז. שימת לב המועמדים לתנאי העדיפות/ יתרון – יש לצרף אסמכתאות ביחס לקיומם של התנאים המפורטים, ככל וקיימים במועמד. מועמדים/ות העונים/ות על דרישות המכרז ישלחו קורות חיים + המסמכים הנדרשים לדוא"ל שכתובתו hr@eastgalil.org.il, עד ליום 26.01.2023 בשעה 14:00. יש לציין בכותרת האי-מייל את שם המועמד/ת ואת שם המשרה. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 04-6427094/416 קרן 1.2. הליכי המכרז - 1. המכרז יתקיים בפני ועדת בחינה. 2. מועמדים אשר ימצאו עומדים בתנאי הסף, יזומנו למבחני התאמה בפני מכון חיצוני. במקרה של ריבוי מועמדים יהיה האשכול רשאי לבחור מבין המועמדים 8 מועמדים מתאימים למשרה אשר הם בלבד מתוך כל המועמדים יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה. 3. את ההצעות יש להגיש בהתאם למפורט לעיל. הצעות שתשלחנה ללא המסמכים הנדרשים כאמור לעיל, לא תובאנה לדיון בפני וועדת הבחינה. 4. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדחות הצעות של מועמדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי מכרז זה וכן לראיין באופן אישי את המועמדים/ות. מובהר כי האשכול שומר על זכותו לקיים גם ראיון מקדים טרם הזימון למבחנים ו/או הראיון בוועדת הבחינה. 5. ועדת הבחינה תהיה רשאית לפנות לממליצים ו/או מעסיקים קודמים לקבלת מידע על המועמדים. 6. האשכול אינו מחויב לקבל הצעה כלשהי והוא שומר על זכותו להפסיק בכל עת את הליכיו.

 פרטי המשרה תואר התפקיד: גזבר/ית.
היקף המשרה: משרה מלאה.
תנאי שכר: מנהל אגף.
כפיפות: מנכ"ל האשכול.
כללי: בכפוף להוראות כל דין וקבלת כל האישורים הדרושים,
המועמד/ת שת/יזכה ת/יהיה מוגבל/מוגבלת במקצועו במסגרת עסק פרטי ו/או בכל עיסוק אחר. המועמד/ת מתחייב/ת שלא לעסוק ולא לטפל בכל עניין שיש בו משום ניגוד עניינים לתפקידו/ה כעובד/ת של אשכול גליל מזרחי. הוראות מכרז זה יהוו חלק בלתי נפרד מן ההתקשרות בין המועמד/ת לבין אשכול גליל מזרחי.
3. תיאור התפקיד ניהול המערך הכלכלי של האשכול ובכלל זה ענייניה הכספיים והסמכות המקצועית העליונה של הרשות בנושאים הכספיים. 3.1. הכנת הצעת התקציב ותקציב המילואים של האשכול על פי הנחיית מנכ"ל האשכול ובהתאם לצרכים התקציביים לעת הכנת התקציב. א. העברת הצעת התקציב לאישור הגורמים המתאימים באשכול. ב. דיווח למשרד הפנים על המסגרת התקציבית המאושרת. ג. הכנת התב"ר על פי צורכי האשכול ועל בסיס מקורות המימון הקיימים. 3.2. ניהול המשאבים הכספיים של האשכול ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב. א. ניהול חשבונות האשכול והכנת הדוחות הכספיים. ב. אחריות על קופתו של האשכול והפעלת מערך גביית כספים, לרבות מרשויות האשכול עבור פעילות המבוצעת באשכול. ג. אישור פקודות תשלום וחתימה על מסמכים על פי דין. ד. פיקוח על הוצאות ובקרה תקציבית של כלל יחידות האשכול, וזאת לצורך שמירה על האיזון התקציבי בין הכנסות להוצאות האשכול. ה. מעקב ופיקוח על ביצוע התקציב בפועל ואיתור מכשלות תקציביות בזמן אמת. ו. קיום בקרות עצמיות בנושאי תקציב וכספים, בין היתר תשלומי שכר. ז. פיקוח על היחידות הכספיות המקצועיות באשכול, בכפוף למבנה הארגוני של הרשות המקומית. ח. פיקוח על ניהול כספי האשכול מול גופים פיננסיים. ט. פיקוח על ניהול המערך החשבונאי. י. פיקוח על הכנת דוחות כספיים, על-פי דרישות הדין הקיים. 3.3. מתן חוות דעת בפני מועצת האשכול וועדותיה בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב האשכול הכנסותיו או הוצאותיו. א. השתתפות קבועה בישיבות מועצת האשכול, בישיבות מועצה וועדות אחרות של האשכול, לצורך הצגת חוות דעת מקצועית. ב. מתן ייעוץ שוטף, לגורמי הניהול באשכול ולמועצת האשכול. 3.4. ניהול יחידת השכר, האמונה על תגמול עובדי האשכול בגין עבודתם. א. הכנת וביצוע תשלומי שכר לרבות הפקת תלושים, פיקוח על תקינות מרכיבי השכר בהתאם לדין הקיים ועל פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינוי שכר מינימום ועוד ובהתאם לדרגת העובדים. ב. הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים באשכול, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל וכל גורם חוץ הקשור לתנאים סוציאליים לעובדים האשכול. ג. ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר. ד. בקרה ופיקוח על מערך השכר באשכול לרבות הפקת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים לשלטונות המס והפקת דוחות ניהוליים ממערכת השכר והדמיית תקציבי השכר למנהלי מחלקות ולמנכ"ל האשכול לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה. ה. ניהול תיקי עובדים לרבות פתיחת רשומת שכר לעובד חדש, עדכון ברשומות שכר לעובדים ואיסוף מסמכים רלוונטיים (תעודות השכלה, השתלמות וכדומה) ותיקם בתיק העובד. ו. ניהול ארכיב יחידת שכר לרבות מיון, ספרור ותיוק של מסמכי עובדים ומסמכי שכר, הנחיות ועדכונים מגורמי חוץ וניהול ידע ארגוני הקשור לתשלומי שכר לעובדיםBI) ). ז. טיפול בבירורי שכר אל מול העובדים. ח. מענה לדרישות הבהרות ממשרד הפנים ומשרד האוצר בנושאי שלומי שכר. ט. טיפול ופיתוח ההון האנושי באשכול 3.5. הכנת תכניות עסקיות לכלל הפרויקטים באשכול 3.6. הכנה והגשת דרישות תשלום למשרדי ממשלה ופיקוח על קבלת התשלום 3.7. משימות נוספות שיינתנו ע"י הממונה הנוגעות לתחום התפקיד 4. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בעלת אופי יזמי ויצירתי למיקסום תקציבי האשכול. עבודה ותכלול עם גורמים רבים באשכול ומחוצה לו. נכונות לנסיעות ברחבי האשכול וריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 


5. תנאים מקדמיים למינוי – תנאי סף רשאים להגיש מועמדות מציעים אשר עומדים בכל התנאים שלהלן: השכלה: תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או בעל תעודת רו"ח בתוקף. הכשרה מקצועית: הגזבר יחויב לסיים בהצלחה - קורס לגזברים, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. המשך מילוי התפקיד בשנה הרביעית ואילך תתאפשר רק במידה והוסמך במסגרת הכשרה זו. העלאת שכר גזבר המועסק בחוזה אישי תותנה בסיום ההכשרה כאמור. שפות: שליטה בשפה העברית. יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-office. ניסיון מקצועי: בעל ניסיון מקצועי מצטבר של 5 שנים לפחות בתחום הכספים והתקציבים כגון ניהול חשבונות, הכנת התקציב, חשבות שכר, בקרת התקציב, ניהול מערכי גבייה, הכנת דו"חות כספיים וכדומה. ניסיון ניהולי: בעל ניסיון ניהולי מצטבר של 3 שנים לפחות (הכוונה לניסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בנייה וניהול של תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים מקצועי )באופן ישיר או עקיף . 6. דרישות נוספות רישיון נהיגה בתוקף. כושר ניסוח בע"פ ובכתב. רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון. 7. כישורים אישיים אסרטיביות, ביטחון עצמי, יוזמה, יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, שירותיות וייצוגיות, יכולת עמידה מול קהל. 8. תנאי עדיפות מעבר לאמור לעיל, ועדת הבחינה רשאית לתת עדיפות/יתרון למועמדים אשר מתקיימים בהם אחד או יותר מהתנאים שלהלן: 8.1. מידת התאמה לתפקיד מבחינת כישורים אישיים של המועמד; 8.2. אנגלית ברמה גבוהה; 8.3. שליטה בשפה הערבית בכתב ו/או בעל פה; 8.4. היכרות מעמיקה עם רשויות האשכול / שלטון מוניצפאלי/ משרדי ממשלה; 8.5. ניסיון בהכנה וניהול תקציב שנתי בהיקף משמעותי; 8.6. ניסיון בניהול שכר (תלושים, זכויות, תגמולים, דו"חות בקרה וכו') ; 8.7. ניהול תקציב שנתי ותזרים בהיקף משמעותי; 8.8. ניסיון בבקרה ופיקוח על התקציב (הכנת דו"חות כספיים, ניסיון בגבייה, בקרות עצמיות וכו'; על המועמדים לצרף להצעתם אסמכתאות המעידות על קיומם של תנאי העדיפות, ככל וקייימים. תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם להוראות סעיפים 3 ו- 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח –1998, ובתנאי שהם עומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות. זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה. תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייכ/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם כשאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי האשכול, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים/ בברכה, יורם אזולאי, מנכ"ל

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

אדמיניסטרטור.ית לתפקיד מגוון

18/10/2022
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מזכיר/ה
תאור תפקיד: 

לחברה תעשייתית בקיבוץ בגליל העליון דרוש/ה אדמיניסטרטור. ית לתפקיד מגוון הכולל ממשקים מרובים בתוך הארגון ומחוצה לו * היבטים של שירות לקוחות * היבטים של תיאום מכירות * מענה ללקוחות פנים ארגוניים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי
- ניסיון קודם בשירות לקוחות- יתרון
- ניסיון בעבודה עם ייומי office
- ניסיון בעבודה עם ERP (יתרון לפריוריטי)
- יכולות בינאישיות גבוהות
- שירותיות

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

בוגר/ת תואר הנדסת אלקטרוניקה

04/09/2022
מספר משרה: 
8266
חברה: 
ERY
תחום: 
הנדסה
מקצוע: 
מהנדס/ת אלקטרוניקה
תאור תפקיד: 

למחלקת הנדסה מחקרית בחברת להבות ייצור ומיגון, הממוקמת בקיבוץ להבות הבשן, למרגלות החרמון ובאווירה כפרית, ואשר עוסקת בפיתוח וייצור מערכות וציוד לגילוי וכיבוי אש לשוק הצבאי והאזרחי בארץ ובחו"ל, דרוש מרכז תחום אלקטרוניקה.
תיאור התפקיד:
• הובלת פרויקטי הפיתוח וניהול קבלני משנה בתחום החומרה והאלקטרוניקה.
• שת"פ הדוק עם צוות מהנדסי התוכנה והמכניקה.
• תיעוד טכני הנדסי.
• ביצוע בדיקות בקרת איכות.
• תמיכה בייצור.
• ניהול לוגיסטי של מעבדת האלקטרוניקה במחלקה.
• עבודה בכפיפות ישירה לסמנכ"ל הטכנולוגיות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• יכולת שרטוט וקריאת מעגלים אלקטרוניים.
• יכולת אבחון תקלות ב-PCBA.
• ידע בהפעלת ציוד מעבדה.

השכלה נדרשת: מהנדס/ת אלקטרוניקה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת רכש

01/09/2022
מספר משרה: 
8250
חברה: 
חסוי
תחום: 
רכש/קניינות
מקצוע: 
מנהל/ת רכש
תאור תפקיד: 

לחברה תעשייתית מובילה בתחומה באיזור קרית שמונה דרוש/ה מנהל/ת רכש: ניהול הרכש האסטרטגי של החברה: ניהול מו"מ עם ספקים מחו"ל ומהארץ איתור ספקים חדשים טיפול בcost reduction ניהול הזמנות ומעקב אחריהן טיפול בכל הנוגע ליבוא ויצוא - עבודה מול עמילי מכס

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון בתפקיד איש /אשת רכש – 5 שנים לפחות
ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל cost reduction oriented
אנגלית ברמה גבוה
כושר ארגון וניהול עצמי
הכרה וניסיון בעבודה עם מערכות ERP

היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
משרה מלאה עם שעות נוספות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

תפקיד הובלה במערכת חינוך גיל הרך בכפר סאלד

01/09/2022
מספר משרה: 
8241
חברה: 
כפר סאלד
תחום: 
חינוך/הדרכה
מקצוע: 
מטפל/ת מוביל/ה
תאור תפקיד: 

תכנית הכשרה ייחודית לצוותי החינוך בגיל הרך בכפר סאלד, המעניקה אופק תעסוקתי בטוח, מלא סיפוק ומתגמל.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

אותך, שרוצה להתפתח בתחום החינוך במסגרת תומכת ומתגמלת אותך, שרוצה לקחת את הקריירה לשלב הבא. אותך, שרוצה להוביל ביחד איתנו את מערכת החינוך לגיל הרך בכפר סאלד.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

לתפקיד ניהול תשתיות – קיבוץ כפר סאלד

31/07/2022
מספר משרה: 
8099
חברה: 
כפר סאלד
תחום: 
אדריכלות ובניין
הנדסה
ניהול פרויקטים
תפעול ואחזקה
תשתיות ופיתוח הנדסי
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

תחומי אחריות:
תשתיות
• קידום, שדרוג ופיתוח התשתיות בכפר סאלד.
* תפעול ושדרוג התשתיות הקיימות מול המשתמשים השונים מוסדות ציבור, בכפר, חברים וכו')
* תאומים ועבודות מול גורמי חוץ – בשיתוף מנהל עסקי ומנהלת הקהילה.
* עדכון שוטף של מפת התשתיות במערכת ה-GIS.
* תחזוקת הדרכים הראשיות והפנימיות (דרכי עפר, חניות, כבישים ומדרכות).
* ליווי שוטף של תכנון וביצוע תשתיות שכונות חדשות.
* ריכוז התוכניות והמידע מכל נושאי התשתית בקיבוץ.

בנייה:
• קידום וליווי פרויקטים בתחום הבניה ברחבי הקיבוץ, לרבות הוצאת מכרזים ואומדנים לפרויקטים.
* תחזוקה של מבני ציבור, קהילה ועסקים. ניהול השיפוצים ואחזקת שבר.
• תאום מול הבניה פרטית בהתאם לנוהל הבניה.
* איש קשר מול גורמי תשתית חיצוניים: קבלנים, מפקחים, מודדים, ועדה לתכנון ובניה, מ.א גליל עליון וחברות הבת של המוא"ז, מהנדס המועצה.

תכנון:
• מיפוי ואסדרה של שימושים פרטיים של חברים, תושבים ועסקים בקיבוץ בשטחים ציבוריים.
* קידום תכנית המתאר עד לאישורה וטיפול בשינויים והתאמות.
• טיפול בתהליך רישוי עסקים.
* הכנת חומרים לישיבות ועדת התכנון.
• חבר בוועדת תכנון של הקיבוץ. תקציב
• הכנת תקציב שנתי.
* בנייה, ניהול ופיקוח על תקציב רשתות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

היקף משרה • 80-100% משרה.
דרישות התפקיד
• הכשרה מקצועית מתאימה – הנדסאי/מהנדס/טכנאי בניין.
* ניסיון קודם בניהול בניה/תשתיות/תכנון
* תקשורת בין אישית טובה, שרותיות ויכולת עבודה בצוות.

קבצים מצורפים: 
היקף המשרה: 
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת אחזקה

25/07/2022
מספר משרה: 
8083
חברה: 
חסוי
תחום: 
בכירים
תפעול ואחזקה
מקצוע: 
מנהל/ת אחזקה
תאור תפקיד: 

אחראי/ת לתחזוקת המכונות והמתקנים של אתר החברה בשמיר, לאחזקה השוטפת של המערכות ולאיתור ותיקון תקלות ומניעתן. מגדיר/ה מדיניות, יעדים תפעוליים ותכניות עבודה  בתחומי פעילותו/ה וקובע/ת  את אופן השימוש במשאבים כדי לעמוד במטרות ובלוחות הזמנים. משמשת כיועץ/צת וסמכות מקצועית לכפופים לו/ה בפתרון בעיות וניהול לוחות זמנים

  1. ניהול הצוות למענה מיטבי לצרכי התפעול, לתוכנית עבודה תקופתית ומילוי אחר הנהלים.
    1. חלוקת תפקידים בתוך מחלקת האחזקה.
    2. חלוקת המשימות לעובדים ותפעול הצוות בזמן תקלות.
    3. פיתוח טכנולוגי ומקצועי יזום וקבוע של המחלקה ואנשי הצוות
    4. הגדרת הצרכים התקציביים הנדרשים לכך.
  2. צמצום מספר התקלות וקיצור זמני העמידה של ציוד ומכונות שבאחריות המחלקה.
    1. ניתוח תקלות, זמני עצירה ועלויות. מתוך כך בנית תוכנית עבודה תוך מגמה לשיפור מתמיד בשיטות עבודה , אמינות ויעילות הציוד.
    2. הובלת יוזמות לפיתוח ושדרוג מערכות טכנולוגיות כדי להגדיל את יכולות ההתמודדות עם תקלות והשגת תוצאות טובות יותר בהיבט הבטיחות, הנוחות ואמינות התיקון.

הובלת התנהלות של תכנון מקדים לפני עבודות גדולות ולמידה לאחר אירועים גדולים 

  1. כדי להשיג תוצאות טובות ויתר בביצוע עבודות האחזקה בתחום הבטיחות, הנוחות ואמינות התיקון.
  2. ניהול הרכש הטכני ומלאי חלקי חילוף כולל:
    1. הגדרת חלקי החילוף בהם ישתמשו והגדרת גודל מלאי החלפים בהתאם למדיניות המלאי של החברה.
    2. עבודה בהתאם לתקציב והגשת דוחות רכש ותקציב רבעוניים.
    3. עבודה בהתאם לדרישות בטיחות לרכש חומרים מסוכנים ושיקולי הגנת הסביבה לרכש חלקים צרכני אנרגיה.

תיאום הדוק ואפקטיבי עם לקוחות האחזקה כדי לקבל תמונת מצב עדכנית על הצרכים של הלקוחות ומתן שירות שעונה על ציפיותיו של הלקוח בפרט, קיום קשר ותאום עם מערך התפעול.

  1. אחריות על הפעלת קבלני חוץ בפרויקטים שוטפים תוך שמירה על נהלי הבטיחות של המפעל בשמיר.
    כמוגדר ב"הוראות בטיחות לביצוע עבודות קבלן" SAF30
  2. בטיחות, בריאות תעסוקתית וסביבה:
    1. מילוי הנחיות בטיחות הקשורות בסביבת העבודה.
    2. הדרכה של העובדים בכללי בטיחות והגנת הסביבה הנדרשים.

בדיקת התאמת האדם הכשיר למשימה 

  1. כמוגדר בנוהל נוהל אדם כשיר SAF11
  2. דיווח מידי על מפגעי בטיחות או סביבה וטיפול בהם.
  3. יישום תכניות בטיחות בציוד ומבנה.
  4. תחזוקת ציוד בטיחות תפעולי

 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • מהנדס/ת מכונות/הנדסאי/ת מכונות מיומן/נת
  • רקע ניהולי
  • יכולת ניהול צוות
  •  יכולת ניתוב עובדים וגיוסם למשימה
  • גמישות
  • ניהול סיכונים
  • נגישות מהירה למפעל (גליל עליון/גולן)
  •  מוכנות לביצוע כוננויות ותורנויות
  • יכולת לדרוש ולהציב גבולות
  • שותפות במשימות ובמתן פתרונות בדוגמא אישית
  • יכולת התמודדות עם מגוון לקוחות פנימיים וחיצוניים

 

  • שליטה בתכנות אופיס, ERP, עוצמה ותכנות ייעודיות
  •  מוטיב שירות גבוהה
  •  סדר וארגון
  •  יכולת תכנון וביצוע אחזקה מונעת
  •  תגובה מהירה
השכלה נדרשת: 
מהנדס/ת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - מועצה אזורית גליל עליון