גזבר/ית | פיתוח כלכלי - החברה הכלכלית גולן

גזבר/ית

גזבר/ית

15/01/2023
חברה: 
אשכול גליל מזרחי
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת כספים
תאור תפקיד: 

מכרז פומבי -50/2023 לאשכול גליל מזרחי דרוש/ה גזבר/ית פרטי המכרז באתר: https://eastgalil.org.il בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"ם – 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה של גזבר/ית לאשכול גליל מזרחי והזמנה להציג מועמדות לאיוש משרה זו כאמור. הערה: מובהר בזאת כי בכל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
1. כללי 1.1. מועמדים המבקשים להציג את מועמדותם למכרז, מתבקשים להגיש לאשכול גליל מזרחי את המסמכים הבאים, יש להגיש את המסמכים כקובץ PDF או WORD בלבד: א. שאלון אישי – מלא וחתום על ידי המועמד; ב. קורות חיים שיכללו פירוט ניסיון מקצועי ותעסוקתי ; ג. אישורים על השכלה, לרבות קורסים והכשרות מקצועיות כנדרש מכוח תנאי הסף; ד. אישורים מהמעסיק/ים הרלוונטי/ים המעידים על עמידה בתנאי הסף הרלוונטיים, כולל תאריכים מדויקים; ה. ממליצים – לפחות שניים בכתב או פרטי קשר להמלצה טלפונית; ו. צילום תעודת זהות; ז. שימת לב המועמדים לתנאי העדיפות/ יתרון – יש לצרף אסמכתאות ביחס לקיומם של התנאים המפורטים, ככל וקיימים במועמד. מועמדים/ות העונים/ות על דרישות המכרז ישלחו קורות חיים + המסמכים הנדרשים לדוא"ל שכתובתו hr@eastgalil.org.il, עד ליום 26.01.2023 בשעה 14:00. יש לציין בכותרת האי-מייל את שם המועמד/ת ואת שם המשרה. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 04-6427094/416 קרן 1.2. הליכי המכרז - 1. המכרז יתקיים בפני ועדת בחינה. 2. מועמדים אשר ימצאו עומדים בתנאי הסף, יזומנו למבחני התאמה בפני מכון חיצוני. במקרה של ריבוי מועמדים יהיה האשכול רשאי לבחור מבין המועמדים 8 מועמדים מתאימים למשרה אשר הם בלבד מתוך כל המועמדים יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה. 3. את ההצעות יש להגיש בהתאם למפורט לעיל. הצעות שתשלחנה ללא המסמכים הנדרשים כאמור לעיל, לא תובאנה לדיון בפני וועדת הבחינה. 4. ועדת הבחינה שומרת על זכותה לדחות הצעות של מועמדים/ות אשר אינם/ן עומדים/ות בתנאי מכרז זה וכן לראיין באופן אישי את המועמדים/ות. מובהר כי האשכול שומר על זכותו לקיים גם ראיון מקדים טרם הזימון למבחנים ו/או הראיון בוועדת הבחינה. 5. ועדת הבחינה תהיה רשאית לפנות לממליצים ו/או מעסיקים קודמים לקבלת מידע על המועמדים. 6. האשכול אינו מחויב לקבל הצעה כלשהי והוא שומר על זכותו להפסיק בכל עת את הליכיו.

 פרטי המשרה תואר התפקיד: גזבר/ית.
היקף המשרה: משרה מלאה.
תנאי שכר: מנהל אגף.
כפיפות: מנכ"ל האשכול.
כללי: בכפוף להוראות כל דין וקבלת כל האישורים הדרושים,
המועמד/ת שת/יזכה ת/יהיה מוגבל/מוגבלת במקצועו במסגרת עסק פרטי ו/או בכל עיסוק אחר. המועמד/ת מתחייב/ת שלא לעסוק ולא לטפל בכל עניין שיש בו משום ניגוד עניינים לתפקידו/ה כעובד/ת של אשכול גליל מזרחי. הוראות מכרז זה יהוו חלק בלתי נפרד מן ההתקשרות בין המועמד/ת לבין אשכול גליל מזרחי.
3. תיאור התפקיד ניהול המערך הכלכלי של האשכול ובכלל זה ענייניה הכספיים והסמכות המקצועית העליונה של הרשות בנושאים הכספיים. 3.1. הכנת הצעת התקציב ותקציב המילואים של האשכול על פי הנחיית מנכ"ל האשכול ובהתאם לצרכים התקציביים לעת הכנת התקציב. א. העברת הצעת התקציב לאישור הגורמים המתאימים באשכול. ב. דיווח למשרד הפנים על המסגרת התקציבית המאושרת. ג. הכנת התב"ר על פי צורכי האשכול ועל בסיס מקורות המימון הקיימים. 3.2. ניהול המשאבים הכספיים של האשכול ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב. א. ניהול חשבונות האשכול והכנת הדוחות הכספיים. ב. אחריות על קופתו של האשכול והפעלת מערך גביית כספים, לרבות מרשויות האשכול עבור פעילות המבוצעת באשכול. ג. אישור פקודות תשלום וחתימה על מסמכים על פי דין. ד. פיקוח על הוצאות ובקרה תקציבית של כלל יחידות האשכול, וזאת לצורך שמירה על האיזון התקציבי בין הכנסות להוצאות האשכול. ה. מעקב ופיקוח על ביצוע התקציב בפועל ואיתור מכשלות תקציביות בזמן אמת. ו. קיום בקרות עצמיות בנושאי תקציב וכספים, בין היתר תשלומי שכר. ז. פיקוח על היחידות הכספיות המקצועיות באשכול, בכפוף למבנה הארגוני של הרשות המקומית. ח. פיקוח על ניהול כספי האשכול מול גופים פיננסיים. ט. פיקוח על ניהול המערך החשבונאי. י. פיקוח על הכנת דוחות כספיים, על-פי דרישות הדין הקיים. 3.3. מתן חוות דעת בפני מועצת האשכול וועדותיה בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב האשכול הכנסותיו או הוצאותיו. א. השתתפות קבועה בישיבות מועצת האשכול, בישיבות מועצה וועדות אחרות של האשכול, לצורך הצגת חוות דעת מקצועית. ב. מתן ייעוץ שוטף, לגורמי הניהול באשכול ולמועצת האשכול. 3.4. ניהול יחידת השכר, האמונה על תגמול עובדי האשכול בגין עבודתם. א. הכנת וביצוע תשלומי שכר לרבות הפקת תלושים, פיקוח על תקינות מרכיבי השכר בהתאם לדין הקיים ועל פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינוי שכר מינימום ועוד ובהתאם לדרגת העובדים. ב. הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים באשכול, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל וכל גורם חוץ הקשור לתנאים סוציאליים לעובדים האשכול. ג. ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר. ד. בקרה ופיקוח על מערך השכר באשכול לרבות הפקת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים לשלטונות המס והפקת דוחות ניהוליים ממערכת השכר והדמיית תקציבי השכר למנהלי מחלקות ולמנכ"ל האשכול לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה. ה. ניהול תיקי עובדים לרבות פתיחת רשומת שכר לעובד חדש, עדכון ברשומות שכר לעובדים ואיסוף מסמכים רלוונטיים (תעודות השכלה, השתלמות וכדומה) ותיקם בתיק העובד. ו. ניהול ארכיב יחידת שכר לרבות מיון, ספרור ותיוק של מסמכי עובדים ומסמכי שכר, הנחיות ועדכונים מגורמי חוץ וניהול ידע ארגוני הקשור לתשלומי שכר לעובדיםBI) ). ז. טיפול בבירורי שכר אל מול העובדים. ח. מענה לדרישות הבהרות ממשרד הפנים ומשרד האוצר בנושאי שלומי שכר. ט. טיפול ופיתוח ההון האנושי באשכול 3.5. הכנת תכניות עסקיות לכלל הפרויקטים באשכול 3.6. הכנה והגשת דרישות תשלום למשרדי ממשלה ופיקוח על קבלת התשלום 3.7. משימות נוספות שיינתנו ע"י הממונה הנוגעות לתחום התפקיד 4. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בעלת אופי יזמי ויצירתי למיקסום תקציבי האשכול. עבודה ותכלול עם גורמים רבים באשכול ומחוצה לו. נכונות לנסיעות ברחבי האשכול וריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 


5. תנאים מקדמיים למינוי – תנאי סף רשאים להגיש מועמדות מציעים אשר עומדים בכל התנאים שלהלן: השכלה: תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או בעל תעודת רו"ח בתוקף. הכשרה מקצועית: הגזבר יחויב לסיים בהצלחה - קורס לגזברים, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. המשך מילוי התפקיד בשנה הרביעית ואילך תתאפשר רק במידה והוסמך במסגרת הכשרה זו. העלאת שכר גזבר המועסק בחוזה אישי תותנה בסיום ההכשרה כאמור. שפות: שליטה בשפה העברית. יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-office. ניסיון מקצועי: בעל ניסיון מקצועי מצטבר של 5 שנים לפחות בתחום הכספים והתקציבים כגון ניהול חשבונות, הכנת התקציב, חשבות שכר, בקרת התקציב, ניהול מערכי גבייה, הכנת דו"חות כספיים וכדומה. ניסיון ניהולי: בעל ניסיון ניהולי מצטבר של 3 שנים לפחות (הכוונה לניסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בנייה וניהול של תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים מקצועי )באופן ישיר או עקיף . 6. דרישות נוספות רישיון נהיגה בתוקף. כושר ניסוח בע"פ ובכתב. רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון. 7. כישורים אישיים אסרטיביות, ביטחון עצמי, יוזמה, יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, שירותיות וייצוגיות, יכולת עמידה מול קהל. 8. תנאי עדיפות מעבר לאמור לעיל, ועדת הבחינה רשאית לתת עדיפות/יתרון למועמדים אשר מתקיימים בהם אחד או יותר מהתנאים שלהלן: 8.1. מידת התאמה לתפקיד מבחינת כישורים אישיים של המועמד; 8.2. אנגלית ברמה גבוהה; 8.3. שליטה בשפה הערבית בכתב ו/או בעל פה; 8.4. היכרות מעמיקה עם רשויות האשכול / שלטון מוניצפאלי/ משרדי ממשלה; 8.5. ניסיון בהכנה וניהול תקציב שנתי בהיקף משמעותי; 8.6. ניסיון בניהול שכר (תלושים, זכויות, תגמולים, דו"חות בקרה וכו') ; 8.7. ניהול תקציב שנתי ותזרים בהיקף משמעותי; 8.8. ניסיון בבקרה ופיקוח על התקציב (הכנת דו"חות כספיים, ניסיון בגבייה, בקרות עצמיות וכו'; על המועמדים לצרף להצעתם אסמכתאות המעידות על קיומם של תנאי העדיפות, ככל וקייימים. תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם להוראות סעיפים 3 ו- 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח –1998, ובתנאי שהם עומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות. זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה. תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייכ/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם כשאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי האשכול, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים/ בברכה, יורם אזולאי, מנכ"ל

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.