מנהל/ת האב (האבזלת בני יהודה) מכרז כ"א 8/2022
מנהל/ת האב (האבזלת בני יהודה) מכרז כ"א 8/2022
29/09/2022תיאור התפקיד:
- אחריות כוללת על ניהול ותפעול מתחם העבודה המשותף- מרכז פיתוח לחדשנות ויזמות Hubazelet
תחומי אחריות:
- מתן שרות שוטף לדיירי המתחם: קבלת דיירים חדשים, מתן מידע וביצוע סיור למתעניינים, פתרון לבעיות ובקשות דירים, ניהול יומן חדר ישיבות/חדר הדרכה,תאומם אירועים וכנסים, מענה טלפוני ועוד.
- ניהול התחזוקה השוטפת של המתחם (הפעלת הספקים בהתאם), כולל: ניקיון, תפעול, אחזקה, גינון, רשת אינטרנט והפעלת ספקים חיצוניים בהתאם.
- ניהול מערך השכירויות בהאב ומערך הגבייה מול הנה"ח כולל חוזים ושיבוצים בעמדות עבודה ומשרדים.
- הפקה ותפעול אירועים עסקיים, הדרכות וכנסים במתחם.
- בניה והפקת תכנית סדנאות וקורסים במתחם.
- ארגון ותפעול פעילויות פנאי עבור דיירי המתחם
- שיווק המתחם – ברשתות חברתיות, ניוזלטר חודשי, קידום אירועים והשכרת משרדים
- ניהול מלאי והזמנת ציוד משרדי, חומרי ניקוי וכדומה
- ניהול תקציב המתחם
השכלה ודרישות מקצועיות:
- בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
- הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או
- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
- אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
נדרש ניסיון מקצועי משולב בתפקידים אדמיניסטרטיביים כגון: תפקידים ניהוליים/תפעוליים בעלי אופי דומה
- עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון .
- עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון.
- עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון.
דרישות נוספות:
- ניסיון בקידום ושיווק במדיות החברתיות- יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים- יתרון
- ניסיון בתפעול והפקת אירועים- יתרון
- ניסיון בתפעול ספקים חיצוניים- יתרון
- יישומי מחשב- שליטה בתוכנות office - חובה
- שפות- עברית- ברמת שפת אם, אנגלית- ברמה טובה- חובה
- יכולות טכניות טובות לתפעול מערכות מחשב ורשת
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד וכישורים אישיותיים:
- ייצוגיות שירותיות ויחסי אנוש טובים
- יכולות תפעול וארגון ברמה גבוהה
- יכולת הנעה / ניהול עצמאי וראש גדול
- נכונות לעבודה בשעות מפוצלות בהתאם לדרישות (כולל: בשעות אחה"צ /ערב)
- זמינות טלפונית גם לאחר שעות העבודה המקובלות.
תנאים והיקף משרה:
- משרה מלאה 100%.
- מיקום המשרה: אזור התעשייה בני יהודה, דרום רמת הגולן
- מגורים באזור מרכז/דרום הגולן- יתרון
- כפיפות: מנהל אגף פיתוח כלכלי
- תחילת עבודה: מידית
- השכר נקבע על פי החלטת משרד הפנים
מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל מתבקשים למלא שאלון אישי ולשלוח בצירוף קורות חיים פירוט ניסיון קודם, אישורי העסקה, תעודות והמלצות למנהלת משאבי אנוש חכ"ל גולן- הדס צור, mtg@megolan.org.il, מתחם קסם הגולן חוצות קצרין, ת.ד 3627, 12900.
לפרטי המכרז המלאים כולל דרישות המכרז ומסמך שאלון אישי, יש להיכנס לאתר החברה הכלכלית גולן לשונית מכרזים וקולות קוראים: כח אדם- דרושים. כתובת האתר: www.calcalit-golan.co.il
תינתן העדפה לשיוך לקבוצה הזכאית לייצוג הולם בהתאם לכללים הקבועים בתקנות.
זכותו של מועמד בעל מוגבלות לקבל התאמות למשרה.
מועמדים העומדים בדרישות ומגישים את כלל המסמכים יזומנו לשיחה מקדימה ובהתאמה לוועדת הבחינה המחייבת (משרות בכירות יידרשו למבחני התאמה על פי דרישות משרד הפנים לעניין זה).
מועד אחרון לקבלת הצעות: יום ה', 6.10.22 בשעה 9:00, ב׳ בתשרי ה׳תשפ״ג
רק מועמדים העונים לדרישות המכרז יענו.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.