מנהל/ת מותג ומרקום גלובלי
מנהל/ת מותג ומרקום גלובלי
28/09/20221. אחריות מלאה לפיתוח והוצאה לפועל של אסטרטגיית תקשורת המותג של המפעל, בהתייחסות לקהלי B2B ו-B2C בשווקים הגלובליים של החברה.
2. פיתוח מסרים וחומרי שיווק יצירתיים, תמציתיים, מותאמים לאסטרגיה, משכנעים ומתאימים למוצרים השונים תוך תכנון ועמידה בלו"ז – דוגמת קטלוגים, עמוד אתר, סרטונים, ברושורים, מודעות וכו'.
3. שת"פ עם צוותי ניהול מוצר, מכירות ושיווק בעולם ועם ממשקים אחרים במפעל, לבניית המסרים והמיצוב של המותג ומוצרי החברה. כל זאת, בהתאמה למגמות השוק והתחרות בתעשייה
4. הגדרת סיפור המותג והמוצרים, תוך חשיבה קריאייטיבית, השראתית, הכוללת שפה ונרטיב חזותיים ברמה גבוהה.
5. הצגת המותג בפני חברות הבת, לקוחות ושאר משפיעני שוק
6. הערכת אפקטיביות תוכניות השיווק התומכות במותג ובמוצר באופן שוטף, ודיווח על שינויים נדרשים. 7. תמיכה בחברות הבת בעולם, העברת מסרים והדרכה בחומרי השיווק.
8. ניהול קמפיינים אופליין ואונליין ברמה הגלובלית.
1. ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול שיווק ובשיווק גלובלי - חובה
2. ניסיון בניהול צוות ועבודה מול ספקים.
3. ניסיון רב בפיתוח מותג.
4. ניסיון בתקשורת
B2B 5. ניסיון בעבודה בחברות טכנולוגיות – יתרון.
6. ניסיון כארט-דיירקטור - יתרון
7. אנגלית ברמה גבוהה.
8. יכולת תכנון ולמידה עצמאית, עבודה אפקטיבית תחת עומס ובמהירות תוך שמירה על רמת איכות גבוהה.
9. חשיבה אסטרטגית ויצירתית ומיומנויות תקשורת והצגת מידע.
10. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
11. נכונות לנסיעות לחו"ל אפשרות למשרה היברידית המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
נא לשלוח קו"ח במבנה וורד וציפיות שכר רק פניות מתאימות ייענו
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.