דרוש/ה נציג/ה שירות טלפוני/ מוקדן/נית (3 משרות) בתחבורה ציבורית גולן
דרוש/ה נציג/ה שירות טלפוני/ מוקדן/נית (3 משרות) בתחבורה ציבורית גולן
11/01/2024מספר משרה:
9978
אזור/מועצה:
יישוב:
חברה:
החברה הכלכלית ליישובי הגולן
תחום:
שירות לקוחות
מקצוע:
מוקדן/ית
תאור תפקיד:
- מענה טלפוני לפניות הציבור בנושא תחבורה ציבורית, פניות מוניציפליות, ביטחוניות ועוד.
- טיפול בפניות מול הגורמים הרלוונטיים במועצה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- 12 שנות לימוד / תעודת בגרות מלאה
- ניסיון בעבודה במוקד טלפוני / כנציג שירות לקוחות- יתרון
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה
- נכונות לעבודה במשמרות, כולל שבתות, לילות וחגים -חובה
- מגורים- אזור בקצרין והסביבה הקרובה- יתרון משמעותי
כישורים אישיותיים:
- תודעת שרות ברמה גבוה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ
- יכולת עבודה בצוות
מידע כללי:
- משרה מלאה- 100% משרה.
- כפיפות: מנהלת המוקד.
- המשרה ממוקמת בקצרין בבניין מועצה אזורית גולן.
- תחילת עבודה: מידית
- תינתן העדפה לשייך לקבוצה הזכאית לייצוג הולם ובהתאם לכללים הקבועים בתקנות.
- זכותו של מועמד בעל מוגבלות לקבל התאמות למשרה.
- המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והינה לנשים וגברים כאחד.
- רק מועמדים העונים לדרישות התפקיד יענו.
קו"ח יש להעביר עד לתאריך 18.1.24, ח׳ בשבט ה׳תשפ״ד, למנהלת משאבי אנוש הדס צור בדוא"ל mtg@megolan.org.il , בציון שם התפקיד, חובה לצרף מסמכים המעידים על עמידה בתנאי סף.
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.