מנהל/ת קמפיינים ודיגיטל- החלפה לחל"ד
מנהל/ת קמפיינים ודיגיטל- החלפה לחל"ד
23/09/2024מחפשים את האחד/ת, שחיים את עולמות השיווק והדיגיטל, וגם טובים בו.
כאלו שהולכים לישון בלילה עם רעיון וקמים בבוקר עם תשוקה לפרסום.
נכון, אנחנו אקדמיה אבל הדיגיטל שלנו מגניב ומעניין. ולצאת מאזור הנוחות לא מפחיד אותנו. מחפשים את האחד/ת עם ניסיון וביטחון, לבוא לעבוד איתנו.
תחומי התפקיד :
• שיווק ופרסום ממומן במדיות הדיגיטליות בערוצים השונים .
• היכרות עם פלטפורמת הפרסום של גוגל / פייסבוק/ אינסטגרם.
• ניהול הקמפיינים, ניהול ספקי ונותני שירות וכן עבודה שוטפת מול ספקים החל מכתיבת הבריף ועד שלב פרסום התוצרים.
• מעקב שוטף אחר התוצאות וטיובן תוך כדי תנועה, הבנה וניתוח עם כלים מוכרים לרבות - Google Analytics Search Console) - יתרון).
• ניהול והפקת פרויקטים של מדור דיגיטל לרבות - ימי צילום, מתחמים וירטואליים, אתר אינטרנט, דפי נחיתה ממירים ועוד.
• בקרה תקציבית בזמן קמפיין וסיומו.
דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון בתחומי השיווק ופרסום או תואר רלוונטי אחר-יתרון.
• שליטה ברשתות החברתיות, היכרות ואוריינות דיגיטלית עמוקה.
• הכרת פלטפורמות פרסום נוספות – טיקטוק, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין, יוטיוב ופלטפורמות דיגיטליות נוספות רלוונטיות– יתרון
• היכרות עם פלטפורמת הפרסום של גוגל / פייסבוק/ אינסטגרם.
• ניסיון והיכרות עם שיווק דיגיטלי וכן מסעות לקוח.
• שליטה מלאה ביישומי מחשב, אופיס, דרייב ועוד.
• ניסיון בעבודה עם מערכת CRM - יתרון
• יכולת ניהול אתר מאחורי הקלעים תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, ראש גדול, יצירתיות ויוזמה, יכולת עבודה תחת לוחות זמנים צפופים, סדר וארגון ברמה גבוהה, אחריות, עצמאות, הנעת פרויקטים, ראיה מערכתית, עבודה מול ממשקים שונים ויכולת מולטיטאסקינג גבוהה, הפקת דו״חות אקסל, זריזות תפישתית ורצון ללמוד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.