למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב | פיתוח כלכלי - החברה הכלכלית גולן

למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב

למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב

28/10/2024
חברה: 
חסוי
תחום: 
אלקטרוניקה
הייטק/מחשבים/דיגיטל
מקצוע: 
איש/ת טכני
תאור תפקיד: 

אגף: מערכות מידע כפיפות: ראש צוות טכנאים. היקף משרה: 100%. התחלת עבודה: מידית. סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה. ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון.
• ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי.
• דע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי.
• ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון.
• ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון.
• ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון.
• כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.