דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח | פיתוח כלכלי - החברה הכלכלית גולן

דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח

דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח

19/11/2024
מספר משרה: 
10862
אזור/מועצה: 
חברה: 
תילתן - השמה צפונית
תחום: 
איכות/רגולציה
הנדסה
שירות לקוחות
מקצוע: 
הבטחת איכות
תאור תפקיד: 

לחברה יצרנית בינלאומית בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח.
מהות התפקיד: אחריות כוללת על כלל התהליך והטיפול בתלונות לקוח. עמידה בקשר עם הלקוחות, הובלת מהלכי חקירה, בדיקת הכשלים, פיקוח על פעולות מתקנות ומעקב אחר הביצוע שלהן, עריכת מבדקים, וקביעת מסקנות על מנת ליעל ולשפר את איכות המוצר והתהליך. התפקיד הינו רוחבי המתכתב על כלל מחלקות המפעל.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• תואר ראשון בביולוגיה/מדעי החיים/ביוטכנולוגיה
• שלוש שנות ניסיון בתפקידי איכות בתחום המכשור הרפואי
• אנגלית ברמה גבוהה
• יכולת הקשבה והסקת מסקנות מהירה, יחסי אנוש טובים ויכולת הובלה.
המשרה פונה לכלל הקהלים

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.