תיאור התפקיד :
חבר/ת צוות במחלקת ילדים ונוער המנחה ומלווה את ישובי הגולן בתחום החינוך החברתי קהילתי. מוביל/ה ומקדם/ת את תנועת הנוער בצפון הגולן.
ליווי והנחיית צוותי החינוך החברתי קהילתי, הכשרות בתחום החינוך החברתי קהילתי, ריכוז והובלת הקומונה, העצמת והטמעת פעילות תנועת הנוער באשכול, בשיתוף רכז התנועה בגולן חבר בצוות המוביל באשכול חבר בצוות מחלקת ילדים ונוער עבודה עם השותפים באשכול לרבות רצף חינוכי עם בית הספר
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
-ניסיון מוכח בתחום החינוך החברתי קהילתי (הבלתי פורמלי)
-יכולת ליווי/ הנחייה/ייעוץ יכולת ניהול תקציב
-ארגון ותכנון
-תקשורת בינאישית טובה
-תשוקה לעשייה חברתית
-12 שנות לימוד
-תואר ראשון בתחום: חינוך, חינוך מיוחד, עבודה סוציאלית- יתרון
- ניידות - חובה
- נכונות לעבודה בשעות גמישות
-שליטה בתוכנת אופיס ויישומי המחשב
-כושר התבטאות בכתב ובע"פ
מתן שירותים אדמיניסטרטיביים באגף תפעול ורכש כולל סיוע במשימות בתחום הרכש
משימות ותחומי אחריות:
מענה טלפוני וניהול יומן כולל תאומי פגישות מרובות משתתפים של מנהל האגף וסנכרון מול הצוות
מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בתחומי תפעול ורכש באגף
עבודה מול ספקים, קבלת הצעות מחיר וריכוז משימות בתחום הרכש בהתאם לנהלי החברה
עבודה בתיאום עם אגפים נוספים והנהלת חשבונות
משימות שונות באגף תפעול
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה- חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה
שליטה בתוכנות Office ו- Outlook בדגש על אקסל ו- וורד ברמה גבוהה- חובה
עברית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון בעבודה עם תוכנת ERP- יתרון משמעותי
מגורים בגולן- יתרון משמעותי
כישורים אישיותיים:
יחסי אנוש ותודעת שירות ברמה גבוהה
אסרטיביות, יוזמה ויכולת ארגון ותכנון
יכולת עבודה בסביבה דינמית, מרובת משימות וממשקים
יכולת עבודה עצמאית ובצוות ולמידה מהירה
יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
אמינות ומהימנות אישית
מידע כללי:
היקף משרה- מלאה 100% משרה
כפיפות- מנהל אגף תפעול ורכש
המשרה ממוקמת באזור קצרין
תחילת עבודה- מידית
השכר נקבע על פי החלטת משרד הפנים
מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל ומעונייינים בהגשת מועמדות, מתבקשים לצרף את המסמכים הבאים ולשלוח למנהלת משאבי אנוש חכ"ל גולן - הדס צור, בדוא"ל mtg@megolan.org.il או לכתובת: מתחם קסם הגולן חוצות קצרין, ת.ד 3627, 12900. חובה לצרף את כלל המסמכים הנדרשים כתנאי להשתתפות במכרז:
קורות חיים, כולל פירוט ניסיון קודם.
אישורי העסקה (מסמך רשמי ממקומות העבודה הקודמים כולל: שם מלא של העובד, מספר ת.ז, תאריך תחילת עבודה ותאריך סיום עבודה, ציון התפקיד אותו מילא העובד ופירוט עיקריו, ציון כמות ניהול כפיפים במידה ורלוונטי לדרישות המשרה).
תעודות המעידות על השכלה בהתאם לדרישות הסף למשרה.
מסמכים נוספים, באם צוין כך בדרישות המשרה ובשאלון.
לפרטי המכרז המלאים, כולל דרישות המכרז ומסמך שאלון אישי, יש להיכנס לאתר החברה הכלכלית גולן בכתובת www.calcalit-golan.co.il -> תפריט ראשי בדף הבית -> מכרזים וקולות קוראים -> כח אדם - דרושים.
תינתן העדפה לשיוך לקבוצה הזכאית לייצוג הולם בהתאם לכללים הקבועים בתקנות. זכותו של מועמד בעל מוגבלות לקבל התאמות למשרה. מועמדים העומדים בדרישות ומגישים את כלל המסמכים יזומנו לשיחה מקדימה ובהתאמה לוועדת הבחינה המחייבת (משרות בכירות יידרשו למבחני התאמה על פי דרישות משרד הפנים לעניין זה).
לחברה מובילה מתחום המזון הבוטיקי בגולן דרוש/ה מנהל/ת מרכז מבקרים: תפקיד אקוטי במערכת האמון על ניהול מרכז המבקרים, לרבות קבלה ואירוח של קבוצות ובודדים, ניהול חנות ואחריות על מלאי ותצוגה, התעסקות ברכש, תמחור ותקציבים, ניהול עובדי המרכז לרבות אחריות על סידורי העבודה, טיפול בכל השיווק והמכירות עם יכולת עמידה ביעדים. משרה מלאה! התפקיד מותאם לנשים וגברים כאחד.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה רלוונטית מהתחום - יתרון משמעותי!
נסיון בניהול חנויות/מרכז מבקרים - יתרון משמעותי! נסיון והכרות עם הענף הקמעונאי נסיון עם ענף התיירות - יתרון משמעותי! הכרות עם ענף המזון - יתרון משמעותי! ידע ברכש, קניינות והתנהלות מול ספקים יכולת ניהול והדרכת עובדים אנגלית - טובה! שפות נוספות - יתרון!
יישומי מחשב מצויינים שירותיות נכונות למשרה מלאה לרבות ימי ו וחגים- לפי הצורך
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לחברה תעשייתית בוטיקית מתחום המזון דרוש/ה מחסנאי/ת: טיפול בסחורות ומלאים במחסני החברה, קבלת סחורות, סידור ואחסון הסחורה, הכנה והשלמת מארזים וחבילות, טיפול במשלוחים חריגים, ביצוע ספירות מלאי, עבודה אל מול המרלו"ג המרכזי ועוד. כפיפות למנהל התפעול. משרה מלאה. תנאים טובים למתאימים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה רלוונטית מהתחום - יתרון משמעותי נסיון קודם כמחסנאי/מנהל מחסן הכרות עם חברות תעשייתיות קטנות - יתרון ידע בתוכנות מחשב רשיון על מלגזה - חובה!!! אחריות, יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון זמינות למשרה מלאה יכולת הגעה עצמאית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
מטרת התפקיד: אחריות על פיתוח הענף , תפעולו השוטף, וניהולו כמרכז רווח, מקסום תשואות הענף לטווח הארוך, שמירה על משאבי הקרקע והמים.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול כללי ומקצועי של הגידולים השונים בענף.
אחריות על הכנה ובצוע התוכנית השנתית של הענף ועמידה ביעדים.
אחריות על המשאב האנושי ופיתוחו.
גיוס כ"א קבוע וניהול צוות העובדים.
בנייה ופיתוח תוכנית ענפית להתייעלות, קידום ופיתוח מקצועי כולל איתור תחומי גידול נוספים.
אחריות להטמעת המלצות המדריכים המקצועיים המלווים את המטע בתחומי הגידול השונים.
ניהול הרכש ונותני שירותים בתחום המקצועי.
תקשורת מול גורמי חוץ ושותפויות.
השתתפות וניהול קולות קוראים , גיוס מענקי פיתוח וקשר שוטף עם מכוני המחקר.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
ניסיון ניהולי מוכח בענפי חקלאות
היכרות עם מטעים נשירים וידע מקצועי רלוונטי
לימודים אקדמאיים רלוונטיים
הבנה כלכלית
היכרות עם מערכות מידע רלוונטיות
כישורים אישיים :
יכולת ניהול צוות, יכולת לעבודה בממשקים עם גורמי ניהול , יחסי אנוש מעולים , אחריות ואמינות
יכולת התבטאות בע"פ ובכתב, יכולת לביצוע משא ומתן , ראייה רחבה וכוללת
*פניות מתאימות בלבד תיעננה
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
משרה מלאה 6 ימים בשבוע
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.