פירוט תחומי אחריות
• ניהול העובדים בהנה"ח.
• ניהול חשבונות כלל תאגידי הקיבוץ וועד מקומי, עד לסגירת מאזן.
• ניהול תהליך סגירת חודש, דיווח לכלל הרשויות.
• הכנת דוחות ודיווחים תקופתיים שוטפים למס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ וכו'
• ביצוע התאמות שוטפות בין חברתיות.
• ביצוע התאמות בנקים ומוסדות כספיים אחרים.
• עבודת הנהלת חשבונות שוטפת בין היתר הפקת חשבוניות חיוב, זיכוי, חישוב ורישום עצמאי של הפרשות, קליטת פקודות שכר וכו'
• רישום תלושי חברים עובדי חוץ והכנסות אחרות לחברי הקיבוץ.
• הכנה והפצת דפי תקציב לכלל חברי הקיבוץ.
• טיפול כולל בדוחות השנתיים של חברי הקיבוץ העצמאיים.
• אחריות כוללת על כל נושא חשבות השכר, לשכירים וחברים.
o קליטת העובדים השכירים בתאגידי הקיבוץ ועד הפקת תלושי שכר.
o מעקב והפקת דוחות נוכחות.
o הפקה והעברת מס"בים למשכורות וכלל התשלומים הנלווים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד וניסיון נדרש
• הנה"ח סוג 3 ומעלה – חובה
• תעודת חשב שכר – חובה
• תואר אקדמאי – יתרון
• 3 שנות ניסיון לפחות בניהול חשבונות עד מאזן – עדיפות להנה"ח קיבוצית.
• ידע וניסיון בכללי החשבונאות
• ניסיון בהכנה לביקורת רו"ח
• הכרות עם הוראות מס הכנסה, מע"מ והוראות ניהול ספרים
• ניסיון בעבודה עם תוכנות חשבשבת ומכפל - יתרון
• ניסיון בתוכנת שחר – יתרון
• ניסיון, מהתקופה האחרונה, של שנתיים בחשבות שכר -חובה
• היכרות עם תוכנת נוכחות, תוכנות שכר
• שליטה בהוראות החוק הרלוונטיות בתחום העבודה
• שליטה מלאה ביישומי אופיס תכונות וכישורים: אמינות ויושרה
• ראש גדול
• יכולת הנעה עצמית ועבודה עצמאית
• יסודיות חריצות, סדר וארגון, דייקנות וקפדנות
• תקשורת בינאישית טובה ועבודת צוות
• אמינות ויושרה.
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
התפקיד כולל:
• אחריות על הפיתוח העסקי בדגש על פיתוח תחומי פעילות חדשים וקידום העסקים של קיבוץ קדרים לשנים הבאות.
• אחריות על הניהול השוטף של עסקי הקיבוץ הכוללים, בין היתר: ענפי חקלאות, מערכות סולאריות, השכרות מבנים, מחלק החשמל, תשתיות, קרקעות לפיתוח וייזום.
• הצגה ובקרה על תוכניות העבודה השנתיות ועל תקציבים חצי שנתיים בפני וועד ההנהלה תוך הדגשת היעדים השנתיים.
• הצגת בקרה וניתוח הביצועים החשבונאים התקופתיים.
• ניהול מערך הכספים של תאגידי הקיבוץ – הנהלת חשבונות (תזרים, חשבונות בנק וכד'), מערכות המידע, חשבות, השקעות וכו'.
• טיפול והשבחת מעמדן של קרקעות הקיבוץ לרבות הגדלת מכסת הקרקעות במשבצת ומכסות המים כתוצאה מגידול במספר חברי הקיבוץ.
• אחריות על ניהול ההון האנושי הניהולי בתאגידים.
• ייצוג הקיבוץ ותאגידו בפורומים אזוריים וארציים ומול הרשויות השונות.
• השתתפות פעילה בישיבות ו. התכנון.
• ייצוג הקיבוץ בשותפויות ובתאגידים שהקיבוץ או תאגידיו שותפים בהם.
• משקיף פעיל בישיבות ועד ההנהלה של הקיבוץ.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים בריכוז משק. יתרון לבעלי נסיון בריכוז משק של קיבוץ.
• השכלה בתחום של מנהל עסקים, כלכלה.
• הכרות טובה של תחומי התכנון קיבוצי, לרבות יכולת הבנה וניתוח מצבה של התב"ע .
• ניסיון קודם בקידום מיזמים בתחומי הנדל"ן והאנרגיה המתחדשת.
• ניסיון בתעשייה הקיבוצית ובתחום של מיזוגים ורכישות.
• תקשורת בין אישית טובה.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה חלקית
שעות עבודה:
40% משרה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
תיאור התפקיד: ניהול קהילתי-מוניציפלי של הקיבוץ. אחריות לקיום, קידום, פיתוח, תפעול וניהול תקציבי של הקהילה (מכהן מתוקף תפקידו גם כמנהל הקהילה של האגודה הקהילתית וגם כמנהל האגש"ח). מינוי: אסיפת הקיבוץ. כפיפות: לאסיפת הקיבוץ ולוועד ההנהלה. היקף משרה: 60% משרה תקופת כהונה: תפקיד קדנציאלי, אורך הקדנציה - ארבע שנים, עם אפשרות לשוב ולהיבחר עד למקסימום שמונה שנות כהונה רצופות בתפקיד. בחלוף שנתיים מתוך כל ארבע שנות קדנציה – יידרש לחידוש האמון של וועד ההנהלה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
▪ ניסיון בניהול קהילה בקיבוץ מתחדש.
▪ ניסיון, ידע והבנה בהכנה וניהול תקציבים במגזר חברתי/ציבורי.
▪ הכרות והבנת דוחות כספיים, תזרים מזומנים וכו'.
▪ יכולת וניסיון בהובלת צוותים ותהליכים.
▪ אמינות ויושרה.
▪ תקשורת בין אישית טובה , יכולת עבודה בצוות וניהול אנשים.
▪ כושר ביטוי בכתב ובעל פה.
▪ יכולת התמודדות עם סיטואציות רגישות וניהול קונפליקטים.
▪ תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.