שירות ושיווק טלפוני ללקוחות החברה וחדשים, מענה טלפוני, הפקת הזמנות, ניהול תיקי לקוחות, עבודה עצמאית במשרד. הגעה למשרד באופן יומי קבוע. תקשורת בין האגפים ללקוחות
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
יחסי אנוש מעולים, ניסיון מכירות טלפוני, ניהול תיקי לקוחות ושיווק, יכולת עבודה עצמאית במשרד. עבודה מול מחשב,
השכלה נדרשת:
תיכונית
היקף המשרה:
משרה מלאה
גמיש
סוג המשרה:
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה:
8:30- 15:30 ימים א-ה , מתאים גם כמשרת אם
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
הכנת הזמנות, הדבקת נרתיקים, סידור מחסן, הדבקת מדבקות ספריי.
עבודה במקום נקי ממוזג ונעים. אפשרות שינוי בזמני עבודה לפי קווי נסיעה באוטובוס.
שכר נאה, תשלום נסיעות.
מיידי
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
אחריות אישית, יכולת עבודה בצוות וקבלת משימות אישיות. יכולת הרמה קרטונים פחות מ 20 קילו. אחריות אישית לבדיקת נושא מענק עבודה.
השכלה נדרשת:
תיכונית
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
בוגר/ת ללא ניסיון
עבודה מועדפת
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה:
8:00- 16:300
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לבית הבד שמן זית אליעד דרוש/ה עובד/ת בעל/ת ידע טכני רחב ועשיר לעבודה קבועה לטווח ארוך בלבד.
תחילת עבודה ב 27/10/2024 מיד לאחר חג הסוכות.
העבודה בתקופת המסיק (אוקטובר-דצמבר) במשמרות,
בשאר ימי השנה העבודה בימי א'-ה' 08:00-16:00 הגעה עצמאית לבית הבד
* עדיפות לתושבי דרום הגולן
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* יכולות טכניות גבוהות ונכונות ללמידה
התפקיד כולל :
* תפעול מכונות
* עבודות אחזקה
* עבודה פיזית
* עבודות כלליות בבית הבד
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
בתקופת המסיק (אוקטובר-דצמבר) עבודה במשמרות, שאר השנה עבודה בימי א'-ה' 08:00-16:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
הכנת תוכנית עבודה לעדכון שילוט בתחנות באמצעות מערכת GIS.
תפעול מערכות משרד התחבורה.
ביצוע מטלות משרדיות נוספות במסגרת האשכול.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
12 שנות לימוד או בגרות מלאה- חובה!
ניסיון קודם בתחבורה ציבורית-יתרון
ניסיון בעבודה במוקד טלפוני / כנציג שירות לקוחות טלפוני/ פרונטלי- חובה!
שליטה ברמה גבוהה בישומי המחשב והאינטרנט עם דגש על אופיס ואקסל בפרט.
הופעה ייצוגית
כישורים אישיותיים:
יחסי אנוש טובים ותודעת שרות ברמה גבוהה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
יכולת לימוד גבוהה ומהירה
יכולת עבודה בצוות
תנאים והיקף משרה:
היקף משרה: מלאה 100% משרה
שעות העבודה: א'-ה' 08:00-16:30
נכונות וזמינות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך כולל במידת הצורך בימי שישי.
תחילת עבודה: אוגוסט 2024
מגורים- אזור בקצרין והסביבה הקרובה- יתרון משמעותי
מיקום המשרה- קצרין
כפיפות: מנהל אגף טכנולוגיות וסייבר בתחבורה
השכר נקבע על פי החלטת משרד הפנים
מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל ומעונייינים בהגשת מועמדות, מתבקשים לצרף את המסמכים הבאים ולשלוח למנהלת משאבי אנוש חכ"ל גולן - הדס צור, בדוא"ל mtg@megolan.org.il או לכתובת: מתחם קסם הגולן חוצות קצרין, ת.ד 3627, 12900. חובה לצרף את כלל המסמכים הנדרשים כתנאי להשתתפות במכרז:
קורות חיים, כולל פירוט ניסיון קודם.
אישורי העסקה (מסמך רשמי ממקומות העבודה הקודמים כולל: שם מלא של העובד, מספר ת.ז, תאריך תחילת עבודה ותאריך סיום עבודה, ציון התפקיד אותו מילא העובד ופירוט עיקריו, ציון כמות ניהול כפיפים במידה ורלוונטי לדרישות המשרה).
תעודות המעידות על השכלה בהתאם לדרישות הסף למשרה.
מסמכים נוספים, באם צוין כך בדרישות המשרה ובשאלון.
לפרטי המכרז המלאים, כולל דרישות המכרז ומסמך שאלון אישי, יש להיכנס לאתר החברה הכלכלית גולן בכתובת www.calcalit-golan.co.il -> תפריט ראשי בדף הבית -> מכרזים וקולות קוראים -> כח אדם - דרושים.
תינתן העדפה לשיוך לקבוצה הזכאית לייצוג הולם בהתאם לכללים הקבועים בתקנות. זכותו של מועמד בעל מוגבלות לקבל התאמות למשרה. מועמדים העומדים בדרישות ומגישים את כלל המסמכים יזומנו לשיחה מקדימה ובהתאמה לוועדת הבחינה המחייבת (משרות בכירות יידרשו למבחני התאמה על פי דרישות משרד הפנים לעניין זה).
מועד אחרון לקבלת הצעות: יום א', ,4.8.24 כ״ט בתמוז ה׳תשפ״ד
המכרז מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והינו לנשים וגברים כאחד.
רק מועמדים העונים לדרישות המכרז יענו.
אנחנו מחפשים תושב/ת גולן לנהל את המסעדה שלנו בבני יהודה.
אנחנו מחפשים מישהו שיכול/ה ליצור אינטראקציה עם המקומיים ולהביא אותם כדי להתנסות בשירות ובאוכל שלנו.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניסיון של מספר שנים בענף שירותי המזון.
אישיות אנרגטית עם עין לפרטים
תחומי אחריות :
טיפול בניירת איכות ללקוחות
ביקורת על טיפול וסטאטוס אי התאמות הכנת דו"חות לספקים בעקבות אי התאמות
הכנת דו"חות דוגמאות לספקים
ניהול מערכת תשתיות ואובייקטים למערך האיכות,איכות סביבה וניהול בטיחות
ניהול דוחות מעבדה (חומר גלם/NDT וכו') תחזוקת מפרטי הזרקה.
מעקב ביצוע כיול כלי מדידה הסמכות ספקים ועובדים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות וכישורים
אנגלית ברמת שפת אם - או רמה גבוהה מאוד .
ידע בתוכנות מחשוב excel & word
דיוק ותשומת לב לפרטים
עבודה שיטתית ויסודית
יכולת בעבודת צוות ועבודה עצמאית
יכולת בהבחנת העיקר, וניתוח בעיות אסרטיביות (אפשרות למשרת הורה)
היקף המשרה:
משרה מלאה
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
• כתיבת מסמך אפיון מוצר פיתוח
• תכן מכני מפורט של חלקים, הרכבות ומוצרים
• ביצוע החישובים הנדרשים בתהליך הפיתוח
• תכנון אב טיפוס לייצור
• תכנון וביצוע ניסויים במבדקות
• כתיבת דו"ח ניסוי ומסקנות
• תיעוד של הפרויקט מכוון הנדסה, רכש, החלטות
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
כישורי והשכלה נדרשים:
• שאיפה למצוינות
• תקשורתי
• יכולת עבודה בצוות
• יכולת אנליטית
• יוזמה, עבודה עצמאית
• מהנדס/ת מכונות ממכון מוכר בארץ
• ניסיון בפיתוח של לפחות 3 שנים
• מתכנן/נת מנוסה של חלקים מכנים מורכבים בתוכנת סולידוורקס.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.