• אחריות כוללת לניהול משאבי האנוש בקיבוץ, כולל יזום והובלת תהליכים לשיפור וייעול.
• אחריות לניהול תקציב למשאבי-אנוש.
• אחריות לניהול תיקי עובדים, הסכמים וכד' לכלל העובדים בקיבוץ.
• אחריות לקביעת נהלי עבודה ועדכוני שכר.
• סיוע לחברים בכל הנושאים הקשורים לתעסוקה ולקראת פרישה.
• סיוע למנהלים בנושאים הקשורים בעבודה: גיוס עובדים, ניהול צוות, רווחה טיפול בקונפליקטים, תכניות הדרכה והכשרה מקצועית.
• אחריות לקיום קשר קבוע עם גורמים מקומיים ואזוריים הקשורים בתחום.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• בקיאות בדיני עבודה, יחסי עבודה וניסוח הסכמים.
• יכולת עבודה עם שותפים בצוותים שונים.
• השכלה רלוונטית.
• יכולת הקשבה ואמפטיה.
• אמינות ודיסקרטיות.
• תקשורת בינאישית טובה מאוד
* ניסיון קיבוצי - יתרון
מהות התפקיד:
אחריות ניהולית עיקרית על תפעול המלון, פעילות האירוח, וכן על פעילויות התיירות (קטיף עצמי, חוויה) במסגרת התפקיד:
בניה תכנית עבודה שנתית ורב שנתית וניהול תקציב תוך הקפדה על רווחיות.
ניהול המערך הכספי של האירוח מול המנהל העסקי והנהלת החשבונות של הקיבוץ.
ניהול שיווק ודאגה לתפוסה מקסימלית של האתר (אורחים מהארץ ומחו"ל).
ניהול והפעלת צוות עובדים במגוון תפקידים ועבודות בשיתוף עם מנהל/ת משאבי אנוש של הקיבוץ.
אחריות לאחזקה שוטפת של כל המבנים, התשתיות והמתקנים של האירוח.
יזמות ואחריות על שיפוצים ובמידת הצורך גם בנייה חדשה.
אחריות על ניהול המחסן והמלאי.
רכש ועבודה מול ספקים.
הפעלת קבלן מזון בעת הצורך.
אחריות ובטיחות של האורחים, המבנים והמתקנים באירוח.
אחריות על חזות האירוח, נוי, עיצוב.
ייצוג ואחריות מול מוסדות: משרד הבריאות, כיבוי אש, רישוי עסקים, תיירות, עמותות, מועצה אזורית ועוד.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: כישורים נדרשים :
השכלה בתחום התיירות/כלכלה/מנהל עסקים- חובה!
ניסיון ניהולי בתחום האירוח כפרי/מלון/כפר נופש- - חובה!
רקע וניסיון כלכלי, ניסיון בניהול תקציב.
ידע ומיומנות גבוהה בהפעלת מחשב ותוכנות און ליין.
הבנה ושליטה באינטרנט, רשתות חברתיות, שיווק ופרסום.
שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית - שפות נוספות יתרון.
יזמות ויכולת פיתוח והתמודדות עם אתגרים חדשים.
יכולת ארגון וניהול צוות גדול של עובדים. יכולת עבודה תחת לחץ.
נכונות לעבודה גם בשעות לא שגרתיות ולעתים גם בערבים, שבתות וחגים.
תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
מגורים במקום או באזור הקרוב לאירוח.(רמה"ג ,גליל עליון) - יתרון
מיומנויות: תשוקה וחיבור לתחום האירוח / זיקה ומוכוונות לפעילות אירוח בקיבוץ, קהילה
תהליך האיתור: מיון, איתור והמלצה ע"י צוות השמה, אישור ומינוי ע"י דירקטוריון תיירות.
היקף משרה: משרה מלאה
כפיפות: יו"ר התיירות
השכלה נדרשת: מקצועית
היקף המשרה: משרה מלאה
סוג המשרה: כולל סופי שבוע וחגים
קבצים מצורפים: PDF icon מנהל תיירות
הגדרת תפקיד 3.24.pdf
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
מחפשים עובד/ת שי/תצטרף לעבודת מטעים בעונת האביב הנוכחית, מרץ - אפריל.
העבודה גמישה ואינה מתבצעת בכל ימות השבוע, מתאים למי שגמיש/ה ולא חושש/ת מעבודה פיזית ורוצה לעבוד בחוץ. גיזום, השקיה, טיפול בעשביה ותפעול המטע…
* יכולת להוציא חשבונית יתרון.
היקף המשרה:
משרה חלקית
פרילנס
גמיש
סוג המשרה:
עבודה זמנית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
אחריות על המשתלה- מעורבות בכל שלבי היצור של המשתלה:
ייצור: שתילה, ריבוי שתילים, אחריות על חדר גידול
תפעול: השקייה, מערכות דישון, עישוב, סידור וארגון השתילים, מעקב מלאי, ארגון משלוחי שתילים למשתלות ולקוחות פרטיים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
עבודה במשרה חלקית או מלאה
יכולת לעבודה פיזית אינטנסיבית- חובה
ניסיון בתחום- יתרון
מגורים באזור- חובה
תכולת התפקיד:
ניהול כספי: העסק, הקהילה, מפעלי הקיבוץ והאחזקות.
ניהול הנכסים הפיננסים של הקיבוץ.
תיאור התפקיד:
אחריות לניהול תזרים המזומנים השוטף של העסק.
אחריות לניהול תזרים המזומנים השוטף של הקהילה.
שותפות בהכנת תקציב שנתי לעסק ולקהילה .
אחריות לניהול הנכסים הפיננסים של הקיבוץ.
אחריות להתנהלות הנהלות החשבונות של הקיבוץ ומפעליו.
אחריות להתנהלות מערכות התמחיר, המידע החשבונאי והפיננסי.
ייעוץ והנחיית עובדים ומנהלים בכל הקשור לניהול כספים ותכנון כלכלי.
שליטה על מערך תזרים המזומנים וניהולו, כולל קשר עם הבנקים ואחריות על מדיניות האשראי וטיפול בהלוואות באמצעות הצוות הכספי.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
השכלה – הנה"ח וכלכלה
ניסיון בתפקיד דומה בקיבוץ - יתרון
הכרות עם מע' כלכלית חשבונאית בקיבוץ - יתרון
ניסיון והבנה בתמחיר.
יכולת עבודה עם מחשב והכרות עם תוכנות אופיס, הנה"ח, תמחיר.
קורסים והכשרה בנושאי – תמחיר, הנה"ח, מערכות מידע, חשבות שכר, וכד'…
כישורים נדרשים:
יכולת ניהול כללי ואדמיניסטרטיבי.
יכולת בתכנון ובבקרת פעילות.
אמינות ויושרה.
יכולת ניהול צוות.
יחסי אנוש טובים.
יכולת תפקוד טובה במצבי לחץ.
הנעה עצמית גבוהה ומוכנות להשקעה.
פירוט המשימות השונות
• ניהול וביצוע המחקר והפיתוח במעבדת בסט טרי
• הובלה מדעית של פיתוח תרביות האבוקדו.
• ביצוע וניהול המחקר המדעי של בסטרי.
• ביצוע סקרי ספרות מדעית ובחינת פרוטוקלים חדשים.
• תכנון ניסויים ובנית תוכנית עבודה מדעית לביסוס ואופטמיזציה של תהליכים.
• אנליזה ותיעוד מוקפד של תוצאות הניסויים ותהליכי היצור
• בנית תוכנית עבודה מדעית בהתאם ליעדי הפיתוח כפי שיוגדרו ע"י הנהלת החברה
• אחריות על הוצאה לפועל של תוכנית העבודה המדעית. שלבים בביצוע המשימות
1. הגשת תוכנית מחקר וניסויי תקופתית (אחד לרבעון) בהתאם לצורכי הארגון
2. ביצוע תוכנית המחקר שאושרה לפי סדרי עדיפויות שיקבעו ע"י הנהלת המעבדה.
3. סיכום הניסויים והצגתם להנהלת המעבדה
4. סיכום ומסקנות
5. ניתוח המסקנות בחינת הנושא בהיבט המדעי והגשת המלצות לתוכנית המשך.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
היקף עבודה: חצי משרה עם אפשרות להרחבה
כפיפות ניהולית למנכ"ל הארגון ולמנהלת היצור של הארגון
כפיפות מקצועית למלווה המקצועי של הארגון
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ניהול חשבונות ספקים- רישום חשבוניות, התאמות ותשלומים.
ניהול חשבונות לקוחות- הפקת חשבוניות לתושבים וללקוחות שונים, גבייה והתאמות.
ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
טיפול ואחריות על מערכת התקציב של חברי הקיבוץ.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
יתרון לניסיון במגזר הקיבוצי.
יכולת עבודה עצמאית כחלק מצוות.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
אמינות ודיסקרטיות.
נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוח זמנים.
סדר וארגון.
הכרות וניסיון קודם עם תוכנות "חשב" – יתרון.
שליטה ביישומי אופיס בדגש על excel.
השכלה נדרשת:
לימודי תעודה הנהלת חשבונות סוג 2- חובה.
לימודים נוספים בתחום- יתרון.