ניהול מערך השכר בארגון על כך היבטיו, חישוב שכר וביצוע תשלומי נלויים בהתאם לחוק ולהסכם קיבוצי אחריות על ניהול נתוני עובדים תוך ביצוע בקרה קפדגנית עבודה שוטפת מול גורמים חיצוניים.
עבודה שוטפת מול מחלקת כספים אחריות על תהליך קליטת העובד בארגון.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה מתחום כלכלה/ חשבונות- יתרון
תעודת חשב שכר- חובה
עבודה בתוכנת הרגל- חובה
ניסיון של 5 שנים לפחות כחשב/ת שכר בארגון המונה למעלה מ300 עובדים ורקע בהנהלת חשבונות
רקע מחברות ציבוריות- יתרון
אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
8:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
מטרת התפקיד:
הובלה וניהול צוות ההרכבות לעמידה ביעדי המחלקה תחומי פעילות:
- מימוש תכנית הייצור המתקבלת מהתפ"י- תכנון מול ביצוע.
- ניהול כ"א במחלקה- כ- 15 עובדים.
- אחריות על סנכרון ותיאום פנים ארגוני בין כלל השותפים הנדרשים
- להבטחת רצף הייצור ומיקוד באספקה ללקוחות.
- מעורבות בתכנון ובניית המחלקה - Layout, מדידות זמנים, איזון צווארי בקבוק, תכנון עמדות העבודה והמבדקה.
- הטמעת תהליכי מצוינות תפעולית.
- עבודת ממשקים - הנדסה, משלוחים, איכות, פיתוח, מכירות, תפ"י.
- איסוף ומעקב אחרי נתוני ייצור/איכות ויעילות בעמדות.
- בטיחות : אחריות על בטיחות העובדים ויישום נהלים .
- איכות : שמירה ושיפור רמת האיכות בתהליך ההרכבה, עבודה מול ממשקי האיכות השונים.
- אחריות על סדר וניקיון המחלקה.
- ניוד עובדים ברמה יומית לפי צרכי ייצור.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ניסיון בהובלת צוות בתעשיה/ בשירות צבאי - חובה
- הנדסאי תעו"נ / מכונות/ מים / סטאז'ר בהנדסת תעו"נ
- ניסיון עם מערכותERP - יתרון
- ידע בהפעלת תוכנות OFFICE
- הכרות עם עולם ה LEAN - יתרון
- יחסי אנוש מעולים
- עבודת ממשקים טובה - נכונות לעבודה מאומצת, בשעות נוספות וימי שישי- לפי צורך
- תחילת עבודה ב-6:00 בבוקר
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
תחילת עבודה ב6:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
מתן מענה טלפוני ושרותי Back Office למשווקים וללקוחות החברה בארץ ובחו"ל, החל משלב ההזמנה ועד קבלת המשלוחים .
תחומי אחריות התפקיד:
- שירות ללקוחות החברה- ממשק שוטף מול לקוחות בארץ ובחו"ל
- ניהול משרד ותאום פגישות
- טיפול ומעקב אחר דוגמאות כולל משלוח
- הכנסת הזמנות למערכת
- תאום הזמנות ומשלוחים מול ממשקים בארגון כגון תפ"י, רכש, פיתוח, תפעול, הנה"ח
- השתתפות בישיבות שיווק
- פיתוח/תפעול/סקר חוזה
- סיוע בהכנת תערוכות וחומרים לקראת פגישות
- טיפול במרקום
- טיפול אורחים מחו"ל
- הזמנת טיסות, הסעות וכו'
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ניסיון של חמש שנים בתפקיד דומה בתעשייה
- שליטה טובה בתוכנות Office
- שליטה מלאה בפריורטי
- ניסיון מערכת CRM - יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה
- כושר ביטוי טוב בעל פה ובכתב
- יחסי אנוש מעולים, חריצות ומקצועיות
משרה מלאה 7:00-16:00 / 8:00-17:00 - אין גמישות.
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
7:00-16:00 / 8:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ניהול מערך השכר בארגון על כך היבטיו, חישוב שכר וביצוע תשלומי נלויים בהתאם לחוק ולהסכם קיבוצי אחריות על ניהול נתוני עובדים תוך ביצוע בקרה קפדנית עבודה שוטפת מול גורמים חיצוניים.
עבודה שוטפת מול מחלקת כספים אחריות על תהליך קליטת העובד בארגון.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלת מתחום כלכלה/ חשבונות- יתרון
תעודת חשב שכר- חובה
עבודה בתוכנת הרגל- חובה
ניסיון של 5 שנים לפחות כחשב/ת שכר בארגון המונה למעלה מ300 עובדים ורקע בהנהלת חשבונות
רקע מחברות ציבוריות- יתרון
אנגלית ברמה טובה מאוד
השכלה נדרשת:
לימודי תעודה
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
8:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לאתר תיירות גדול דרוש/ה כלכלן/ית, עובד/ת למחלקת "בק אופיס " הכנת דוחות מלאי לפי חיתוכים שונים ניתוח עומק של נתונים על פי דרישת מנכ"ל אפשרות למשרה מלאה בהמשך
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
הבנה כלכלית טובה
ניסיון בהכנת דוחות עלות/ מלאי וכו'..
אקסל ברמה גבוהה
עבודת צוות
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.