למערכת גיל הרך, דרושה אשת צוות שתצטרף למשפחת המעון. קהילה מחבקת ונשות צוות טובות ומסורות. המשרה מלאה, ישנה גמישות מסוימת. רצוי ניסיון קודם בתחום. נכונות לעבודה לטווח הארוך. שכר גבוה ותנאים טובים למתאימה. קורסים והשתלמויות על חשבון המערכת. אפשרות להתחלה מידית.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
רצוי ניסיון בעבודה עם ילדים. חום, אהבה, הכלה וחיבור לילדים בגיל הרך. חשוב יחסי עבודה טובים ותקשורת פתוחה.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
מקצועית
לימודי תעודה
היקף המשרה:
משרה מלאה
גמיש
שעות עבודה:
07:30-16:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
חוויה של פעם בחיים- מקומות אחרונים בקבוצות עבודה מועדפת ברמת הגולן!
אנשי האדמה- פרויקט של השומר החדש מחפש חברה אחרי צבא/ שירות לאומי לגור בקיבוץ ברמת הגולן ולעבוד בחקלאות!
- מגורים משותפים בקיבוץ רמת מגשימים
- העבודה כוללת הובלה ובקרת איכות של קטיף תפוחים
- שכר שעתי - קבוצה מדהימה וייחודית!
- המיונים החלו!!
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
בואו כדי להיפתח לתחומים חדשים ולחות דברים שעוד לא חוויתם.
תקופה מיוחדת לתרום למדינה ולפתח את עצמכם.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
בוגר/ת ללא ניסיון
עבודה מועדפת
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
1. ניהול והקלדת נתונים: הקלדות דוחות עבודה, דוחות ריסוס, הקלדת נתונים לתוכנת הניהול, בקטיפים הזנת הנתונים הנדרשים. הקלדת דוחות הדרכה.
2. עבודה מול הנהלת חשבונות.
3. בקרה על דוחות עבודה.
4. סגירת חודש מול קבלני העבודה.
5. רכש: הזמנת חומרי הדברה, קבלת הצעות מחיר, השוואת ואישור חשבוניות.
6. ניהול מלאי.
7. אחראיות על הגלובל גאפ (תקן איכות).
8. אחריות על תפעול המשרד, תיאומים נדרשים.
9. קבלת הזמנות.
10. אחריות על רווחת העובדים (קניות נדרשות, ימי כיף וכו').
11. בזמן הקטיפים אחריות על אבטחת איכות של הפרי, חניכה וניהול של בקריות האיכות בשטח.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
שליטה בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל.
רישיון נהיגה וניידות.
סדר וארגון.
יכולת עבדה עם נתונים מול מחשב.
יחסי אנוש טובים.
יוזמה, פרואקטיביות ו"ראש גדול".
נכונות ליציאה לשטח, בקטיפים.
נכונות להתחייבות לטווח ארוך.
מהות התפקיד:
ניהול שוטף ועסקי של הצרכניה, תוך מתן שירות מיטבי ועמידה בתוכנית כלכלית.
תחומי אחריות:
1. קביעת ויישום מדיניות שירות ללקוחות וקידום מכירות:
• הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות, חתירה מתמדת למענה לצרכים תוך עמידה במסגרת התוכנית העסקית וכללי הרכש והניהול.
• הטמעת מדיניות השירות לצוות העובדים.
• יצירת מדיניות קידום מכירות וחווית לקוח ואחריות על יישומה.
• ניהול המכירה ללקוחות: שיטות עבודה והתנהלות שוטפת בקופות.
• הגדרת שעות פתיחה והתאמתן לצרכים המשתנים.
• כתובת לפניות הציבור.
2. ניהול הרכש:
• קביעת וניהול מדיניות הרכש, בכפוף ובהתאמה להחלטות בנדון. (תנאי תשלום, בחינת ספקים קיימים, חדשים, הצעות מחיר, ימי מלאי וכו').
• קביעת וניהול מדיניות המלאי, ניהול המלאי הממוחשב, אחריות על ספירות מלאי תקופתיות.
• מעקב אחר מלאים ותקינותם (חוסרים חריגים), ניהול מחסן.
• קביעת נהלי אישור קבלת סחורה.
• ניהול משא ומתן מול הספקים, במידת האפשר.
• בחינה מתמדת של ייעול והוזלת התהליך, לרבות תוך שת"פ עם ענפים אחרים במושב.
3. ניהול צוות עובדים:
• אחריות על סידור עבודה, גיוס עובדים, לימוד העבודה והטמעת נהלים, קיום שגרת ניהול – שיחות משוב תקופתיות, משובים שוטפים, טיפול בתנאי העבודה, יצירת רוח צוות.
4. אחזקה ותחזוקת המבנה והציוד:
• אחריות על תקינות המבנה והציוד שיאפשר עבודה שוטפת.
• איש קשר מול כל נותני השירות, פנימיים חיצוניים.
• מעקב אחר טיפולים תקופתיים נדרשים ודאגה לביצועם.
• קידום החלטות על רכישת ציוד חדש.
5. ניהול כלכלי- עסקי:
• אחריות על ההתנהלות הכלכלית – עסקית של הצרכניה ועמידה בתוכנית.
• קביעת מדניות תמחור והעמסה, בכפוף להחלטות המושב ו/או ההנהלה.
• קביעת נהלי מכירה.
• קביעת נהלי עבודה ותיאום צפיות מול הנהלת חשבונות.
• קביעת נהלי אישור חשבוניות (בתיאום עם נוהל קבלת סחורה).
• קביעת מדיניות החזרת סחורה וטיפול בסחורה פגומה.
• מעקב ובקרה שוטפים על הוצאות והכנסות. מעבר על דוחות תמחיר תקופתיים והשתתפות בבקרה תמחירית, קשר שוטף עם הנה"ח ומנהל כספים.
כפיפות: מרכז/ת משק.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
• הבנה כלכלית עסקית.
• יכולת הנעת עובדים.
• יכולת ניהול מו"מ.
• תקשורת בין אישית טובה.
• יכולת שיווק ומכירות.
• יכולת ראיה רחבה וכוללת.
• תודעת שירות גבוהה.
• יכולת ניהול מוכחת.
• יכולת ניהול צוות ועבודת צוות.
• יכולת הכנת תוכניות ויישומן.
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.