גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה) | מרכז תעסוקה גולן

גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)

מנהל/ת משרד מעין ברוך

17/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ מעיין ברוך
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מזכיר/ה בכיר/ה
תאור תפקיד: 

דרישות התפקיד:
1. תאום וסנכרון פעילות המנהלים ובעלי התפקידים במעין ברוך:
א. קביעת פגישות.
ב. תאום יומנים וניהולם.
ג. תיאום הנהלות, מפגשי ציבור, אסיפות והוצאות פרסומים בהתאם.
2. ניהול מרשם התושבים בישוב ודווחו למועצה (מערכת "שירה").
3. אחראי/ת לניהול תיקי הקליטה לישוב ותפעול תהליכי הרישום והחתימות.
4. ארגון ושימור המידע של ישיבות הנהלות הקיבוץ, באופן פיזי ומחשובי.
5. סיוע בידי מנהלי העסק, הקיבוץ בקידום פרויקטים אד הוק ופרויקטים קבועים.
6. מתן מענה בחירום (צח"י, אבלות וכד').
7. ריכוז המידע לקראת הוצאת דף מידע לישוב (הדף הוורוד).
8. אחראי/ת על נושא הדואר.
9. מענה לתושבי מעין ברוך לצרכים שונים, מידע ומסמכים רלוונטיים.
10. אחראי/ת על מבנה המזכירות וצרכי המשרד, הזמנות ציוד ותחזוקה.
11. הכנת ישיבות בכל הקשור למיקום/ סידור / כיבוד / תקשורת

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות נוספות:
1. עבודה במקום – משרדי האגודה
2. גישה שירותית ומסבירת פנים.
3. דיסקרטיות גבוהה מאד.
4. ניהול תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
5. סבלנות וסובלנות
6. יכולת עבודה בשת"פ גבוה וחיובי עם בעלי תפקידים.
7. סדר, דיוק וארגון ברמה גבוהה.
8. גישה ביצועית.
9. יכולת גבוהה לניהול עצמי ועצמאי.
10. שליטה טובה מאד ב office ויכולת ללמוד שימושים נוספים עפ"י צורך.
11. שליטה בשפה העברית ברמת שפת אם.
12. זמינות גבוהה וגמישות.
משרה מלאה
כפיפות: מזכיר הקיבוץ
קו"ח יש לשלוח עד ה 30.4.2025

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

ניהול מערכת החינוך

15/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ שניר
תחום: 
חינוך/הדרכה
ניהול עובדים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

אחראי להובלת מערכת החינוך של הקיבוץ בהתאם לערכי המערכת והקהילה, לניהול הצוותים החינוכיים, לקשר רציף של המערכת עם ההורים, ולייצוג הקיבוץ מול גורמי חוץ בנושאי חינוך:
• אחריות פדגוגית כוללת של מערכת החינוך החברתי, בדגשים ייחודים לפעילות כיתות א'-ו' והנעורים.
• ניהול קשר קבוע עם ההורים והילדים במערכת
• הובלת תהליכים לגיבוש ה"אני מאמין" החינוכי של קיבוץ שניר בשיתוף עם הקהילה ועם מנהלת מערכת הגיל הרך, ולפעול ליישומם.
• פיתוח וטיפוח צוותי החינוך.
• ניהול תקציב החינוך.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ותחומי ידע
• הכרות עם מערכת חינוך קיבוצית
• הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית – יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול תקציב
• ניסיון ניהול צוותים כישורים אישיים
• יחסי אנוש מעולים – יכולת הכלה, דברור של אירועים באופן מיטיב ומקדם.
• מנהיגות
• תפיסה מערכתית רחבה
• ניהול משאבים

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרוש.ה עובד/ת לבית הסיעודי - בית סביון – בית משפחתי בקיבוץ כפר גלעדי

15/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ כפר גלעדי
תחום: 
ותיקים/פנסיונרים
מקצוע: 
מטפל/ת סיעודי/ת
תאור תפקיד: 

• טיפול אישי בדיירי הבית כולל רחצה
• ניקיון החדרים וחלקי הבית השונים
• השגחה שוטפת על הדיירים
• חלק מצוות עובדי/ות הבית
• עבודה במשמרות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בעבודת סיעוד – יתרון משמעותי
• חריצות, אהבת אדם, מסירות, אחריות, ארגון וסדר
• שירותיות ויחסי אנוש טובים
• יכולת עבודה בצוות

היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משמרות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מתאם/ת מכירות פנים JB-270

15/04/2025
יישוב: 
חברה: 
מפעל הבונים
תחום: 
שיווק ומכירות
מקצוע: 
איש/ת מכירות
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:
• אפיון הצעות מחיר בהתאם להגדרות וצרכי הלקוח.
• טיפול בהזמנות לקוח משלב כניסת ההזמנה ועד המשלוח ללקוח.
• מעקב אחר הזמנות - הפעלה של הגורמים הרלוונטיים בארגון וניהול הקשר עם הלקוח.
• התנהלות שוטפת למול מנהלי מכירות
• איש קשר מול הלקוח
• בשלב ההצעה:
• אפיון מוצרים לפי דרישות הלקוח ויכולות החברה בתמיכת מהנדס האפליקציות ומנהל המכירות.
• תמחור המוצר לפי כלים מוגדרים ומחירונים.
• הכנסת פרטי הצעת המחיר במערכת ה-ERP.
• בשלב ההזמנה:
• הכנסת פרטי ההזמנה במערכת ה-ERP.
• העברת דרישות טכניות, תפעוליות ודרישות איכות הנדרשות בהזמנה.
• מעקב זמני אספקה.
• מעקב אחר תשלומים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה טכנית / הנדסאי תעשייה וניהול/מכונות / תואר אקדמי – חובה
• אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)- חובה
• ניסיון בתפקידים דומים ו/או שירות לקוחות/תפ"י בארגון תעשייתי – יתרון משמעותי
• ידע בקריאת שרטוטים – יתרון משמעותי
• ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון משמעותי
• ידע וניסיון ב OFFICE - חובה

השכלה נדרשת: 
הנדסאי/ית
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת החוג למדעי המחשב

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי: אגף: אגף מנהל אקדמי
כפיפות ישירה: רכזת החוג הבכירה
כפיפות מקצועית: אגף מינהל אקדמי
היקף משרה: 100% תחילת עבודה: אמצע יוני 2025
תיאור התפקיד
• אחריות מקיפה וכוללת על התנהלות מנהלתית בחוג, תוך קשר עם כל השלוחות הרלוונטיות הפנימיות. אחריות זו כוללת מתן שירות איכותי לסטודנטים, לחברי הסגל האקדמי הבכיר והזוטר ולראש/ת החוג.
• דו"חות ודיווחים בהתאם להגדרת הממונים • סיוע בניהול וועדות ופרויקטים
• מטלות נוספות על פי הגדרת הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד ריכוז חוג – יתרון משמעותי.
• ניסיון בעבודה מול קהל ומתן שרות - הכרחי.
• ניסיון בניהול ובניית תקציב חוג-יתרון משמעותי.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובמכלול.
• ניסיון קודם בניהול עובדים - יתרון
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: ראיה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך, יוזמה, עבודה מול ממשקי עבודה מרובים, יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, יעילות, סדר וארגון ברמה גבוהה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה מ"מ רכז/ת החוג לביוטכנולוגיה

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
אגף: אגף מנהל אקדמי
כפיפות ישירה: רכזת החוג הבכירה
כפיפות מקצועית: אגף מינהל אקדמי
היקף משרה: 100%
תחילת עבודה: אמצע יוני 2025
תיאור התפקיד
• אחריות מקיפה וכוללת על התנהלות מנהלתית בחוג, תוך קשר עם כל השלוחות הרלוונטיות הפנימיות. אחריות זו כוללת מתן שירות איכותי לסטודנטים, לחברי הסגל האקדמי הבכיר והזוטר ולראש/ת החוג.
• דו"חות ודיווחים בהתאם להגדרת הממונים
• סיוע בניהול וועדות ופרויקטים
• מטלות נוספות על פי הגדרת הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד ריכוז חוג – יתרון משמעותי.
• ניסיון בעבודה מול קהל ומתן שרות - הכרחי.
• ניסיון בניהול ובניית תקציב חוג-יתרון משמעותי.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובמכלול.
• ניסיון קודם בניהול עובדים - יתרון
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: ראיה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך, יוזמה, עבודה מול ממשקי עבודה מרובים, יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, יעילות, סדר וארגון ברמה גבוהה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה ראש/ת מנהל אשכול/ פקולטה לחינוך והוראה בקצרין

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
חינוך/הדרכה
ניהול עובדים
ניהול פרויקטים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
היקף המשרה: 100%.
תחילת עבודה: מידית.
כפיפות ניהולית ישירה: דיקן/ית האשכול
כפיפות מקצועית: סמנכ"ל מינהל אקדמי
תיאור עיקרי התפקיד:
• ניהול המערך המנהלי של האשכול/ הפקולטה לרבות ניהול ישיר של רכזות החוגים/ תוכניות הלימוד באשכול/ בפקולטה.
• תמיכה -מנהלית בפעילות האקדמית השוטפת ובין היתר: סיוע ומערך תמיכה כולל לדיקאנ /ית האשכול/ הפקולטה והסגל האקדמי הבכיר.
• אחריות תקציבית :ניהול תקציבי של האשכול/ הפקולטה, מעקב ובקרה אחר ביצוע תקציבי, תכנון וייעול תהליכים.
• בניית מערכת השעות בפקולטה/אשכול.
• ריכוז וועדות ובין היתר: ריכוז הוועדה לתארים מתקדמים, ריכוז וועדות המחקר, ריכוז וועדות נוספות בהתאם להחלטת הממונים.
• שיפור ושדרוג תהליכי עבודה, אפיון והגדרת תהליכים חדשים ושינוי תהליכים קיימים והטמעתם.
• תיאום בין המחלקות, תוכניות הלימוד והחוגים השונים באשכול/ בפקולטה מבחינה מנהלתית.
• ניהול הקשר המנהלי מול גורמי המינהל.
• דו"חות ודיווחים שוטפים בכל היבטי המינהל באשכול.
• מטלות נוספות בהתאם להחלטת הממונים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:

• השכלה: תואר ראשון-הכרחי. תואר שני-יתרון.
• ניסיון ניהולי משמעותי של 5 שנים לפחות בארגונים גדולים.
• ניסיון בניהול צוות עובדים של 10 עובדים לפחות.
• ניסיון מוכח בניהול תקציבים מורכבים-חובה.
• ניסיון מוכח בתפקידי ריכוז תכניות לימוד ממוסדות להשכלה גבוהה לפחות 5 שנים-חובה.
• ניסיון בריכוז תכניות לתארים מתקדמים ותכניות מחקר-יתרון.
• יכולת הובלה והנעת תהליכים מורכבים, הובלת והטמעת שינויים ארגוניים
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובדגש על אקסל ברמה גבוהה
• גמישות בשעות העבודה, נכונות לשעות עבודה נוספות
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יכולת הובלה ורתימה, יכולת הנחייה והדרכה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש, הספק ברמה גבוהה, דיוק, סדר וארגון, יכולת ניהול תהליכים ברגישות, יושרה ואמון

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה עוזר/ת נשיא

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
עוזר/ת אישי/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
● כפיפות: מנהלת לשכת הנהלה
● היקף המשרה: 100% תיאור התפקיד:
● ניהול יומן ותיאום פגישות.
● כתיבה ועריכה של מצגות / מסמכים באנגלית ועברית.
● כתיבה ובקרה על תכניות עבודה.
● כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
● איסוף נתונים לקראת פגישות והשתתפות בוועדות.
● ביצוע משימות ופרויקטים אדמיניסטרטיביים נוספים.
● עזרה בלשכת הנהלה על פי צורך.
● עזרה בסיסית ביעוץ משפטי, ובהכנה ועריכת הסכמים משפטיים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
● השכלה פורמאלית: תואר ראשון – הכרחי.
● בוגר/ת לימודי משפטים- יתרון.
● ניסיון אדמיניסטרטיבי– הכרחי.
● שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם – הכרחי.
● הכרות וניסיון עם העולם האקדמי - יתרון משמעותי.
● ניסיון בניהול פרויקטים-יתרון.
● ידע בהכנת מצגות- הכרחי.
● שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס - הכרחי.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יכולת לעבודה בתנאי לחץ ומול קהל, סדר וארגון ברמה גבוהה, מעורבות, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יעילות, יכולת עבודת צוות, ראיה מערכתית -תכנון לטווח הארוך, גמישות ויצירתיות, מחויבות לתפקיד.
הגשת מועמדות: המשרה מיועדת לכלל עובדי המכללה ולמועמדים חיצוניים.
המכללה האקדמית תל חי פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית. 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לאוניברסיטה בהקמה תל-חי דרוש/ה ראש תחום טכנולוגי למעבדה הטכנו-פדגוגית ביחידה למצוינות וחדשנות בהוראה

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
הייטק/מחשבים/דיגיטל
כתיבה טכנית/פיתוח חומרי הדרכה
מקצוע: 
טכנולוג/ית
תאור תפקיד: 

ראש התחום הטכנולוגי במעבדה יהיה שותף להובלת החדשנות הטכנולוגית בהוראה ולמידה, לאיתור וזיהוי מגמות טכנולוגיות והנגשתן לסגל תל חי. אנחנו מחפשים אנשים בעלי תשוקה וענין בתחום הטכנולוגי, אוטודידקטים ובעלי חשיבה יצירתית.
כללי:
כפיפות: מנהלת היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה
היקף משרה: 100% תחילת עבודה: מיידית
תיאור עיקרי תפקיד:
• הנחייה והדרכה מקצועית: הובלה והנחייה מקצועית, חלוקת משימות, מעקב אחרי ביצועים.
• ניהול פרויקטים: תכנון וביצוע פרויקטים טכנולוגיים, כולל תיאום לוחות זמנים, משאבים ותקציבים,
• ניהול אינטגרציה בין מערכות שונות, תוך מיקוד בדרישות המשתמשים.
• פיתוח והטמעה: התאמת כלים טכנולוגיים לשימוש המרצים, מעורבות בתהליכי הטמעה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר במדעי המחשב או תואר דומה
• לפחות 3 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה.
• ניסיון בתכנון מערכות טכנולוגיות, אפיון דרישות משתמשים, ניהול תהליכי פיתוח.
• רקע בהוראה והדרכה, ניסיון בפיתוח הדרכה- יתרון. מיומנויות נדרשות:
• יכולת הובלת תהליכי תכנון, ניתוח ואינטגרציה של מערכות טכנולוגיות.
• חשיבה מערכתית לניתוח צרכים ותכנון פתרונות מותאמים.
• מיומנויות תקשורת מצוינות ויכולת לנהל ממשקים מרובים בארגון.
• יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך עמידה בלוחות זמנים.
• שירותיות ואהבת אנשים
• אוהב/ת לעבוד בצוות
• גמישות מחשבתיות ותשוקה להשפיע ולשנות

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה, תקציבים ורכש

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
כפיפות: היחידה ליזמות ופיתוח, מרכז יזמות וחדשנות GIL
היקף משרה: 100%. תחילת עבודה: 1 אפריל 2025
תיאור התפקיד:
• ניהול תקציב היחידה והזמנות הרכש – הכנת תוכנית עבודה, בקרה ועמידה ביעדי ביצוע ודיווח.
• הכנת דיווחי תקציב עיתיים ושנתיים לקרנות והנהלת הארגון.
• אחריות על אדמיניסטרציית היחידה – ניהול יומנים, מרחבי עבודה משותפים – שכירויות, הצטיידות וכו'. הובלת תוכנית ביקורים.
• תיאום והובלת אירועים – סיוע בתכנון, ארגון, ספקים, הזמנות, זימונים, גיוס שותפים וספונסרים.
• הובלת פעילות הדיגיטל והשיווק של היחידה – מול מחלקת השיווק וברשת.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר ראשון-הכרחי.
• ניסיון וידע בניהול תקציב רחב ומורכב
• תעודת רו"ח/הנהלת חשבונות – יתרון
• ניסיון בהפקת אירועים.
• ניסיון בעבודה עם ספקים.
• ידע בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה
• גמישות בשעות העבודה. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות אחריות אישית גבוהה, דייקנות ויכולת עמידה ביעדים ומטרות. שירותיות ורמה בין אישית טובה. יכולת עבודת צוות טובה. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
Subscribe to RSS - גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)